Skywalker Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 det verkar inte hända så mycket med forumet just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 jaså.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 nej, jag vet inte om gamer kanske inte vill göra ett forum längre, jag har skickat ett pm till honom men inte fått svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Darth ratchet, Kan jag joina? jag har sett alla starwars utom 3:an(det har ingen, men ändå...) spelat X-wing vs Tie fighter och Knights of the old republic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 visst, nu e du me, snart får det inte plats mer i signaturen, men vi får väl göra som du kassler, ha domsenaste medlemmarna i signaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 visst, nu e du me, snart får det inte plats mer i signaturen, men vi får väl göra som du kassler, ha domsenaste medlemmarna i signaturen Vadå är det svårt att göra forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 ingen aning men gamer verkar inte särskilt intresserad att fortstta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Tråkigt men försök du då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 nej, hehe jag tror alla är ps2 vänliga utom kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.