Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hey all! Jag har ett lite j*vla nervryckande problem! Närm an fått cut så ska man cuta ett träd. Jag gjorde det och som till en nitifemtons mil lång grotta som e kolsvart för f*n!!!!!!! Tacksamm för svar! (fort innar jag dampar sönder spelet!) :evil: :evil: :evil: :evil:

Skrivet

Hey all! Jag har ett lite j*vla nervryckande problem! Närm an fått cut så ska man cuta ett träd. Jag gjorde det och som till en nitifemtons mil lång grotta som e kolsvart för f*n!!!!!!! Tacksamm för svar! (fort innar jag dampar sönder spelet!)  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

Okej först och främst vad har du "cutat"? Och den grottan du är i är antagligen ?grotan (kommer inte i håg namnet) den kan du göra ljus med en HM som du får från en profsesor nära fösta skogen (innan första gymet, skgen är full med massor av tränare med bug pokemon). Profesorn är då till höger om skogen, utanför i ett hus. Du måste ha fångat ett antal pokemon för att få den HM.

Skrivet

Du är förmodligen inne i Rock tunneln. Använd Flash för att lysa upp. Den får du genom att gå igenom Digglet´s cave strax utanför Vermilion o sen gå till ett hus där. Du kommer att märka att du går brevid Viridan forest. För att få HM flash behöver du ha minns 10 registrerade pokemon i dexet.

Skrivet (redigerat)

ok tack killar(tjejer)! :cool:

mooste starta om :( har hittat vilse i grottan (!!!) Vilken pokemon e bäst att börja med av : Bulbasaur,Charmander och Sqourtle (sry stavning)

Redigerat av SuperMario
Gäst Umbreon_Moon
Skrivet

om du vill ha det enkelt:

Bulbausar (stavning)

• Skapa ny...