WaXeR Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 kan nån skriva vilken lvl olika pokemon utväcklas på? (helst dragonair) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Gå in på >>>serebii<<< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 dragonair=Dragonite Lv. 55 tror jag Larvitar=Pupitar LV. 30 Pupitar=Tyranitar LV.55 Horsea=Seadra LV.32 Det var det jag kom på nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Bulbasaur->lvl16->Ivysaur->lvl32->Venasaur Charmander->lvl16->Charmeleon->lvl36->Charizard Squirtle->lvl16->Wartortle->lvl36->Blastoise Caterpie->lvl7->Metapod->lvl10->Butterfree Weedle->lvl7->Kakuna->lvl10->Beedrill Pidgey->lvl18->Pidgeotto->lvl36->Pidgeot Rattata->lvl20->Raticate Spearow->lvl20->Fearow Ekans->lvl22->Arboc Pichu->Friendship->Pikachu->Thunderstone->Raichu Sandshrew->lvl22->Sandslash Nidoran(tjej)->lvl16->Nidorina->Moonstone->Nidoqueen Nidoran(kille)->lvl16->Nidorino->Moonsstone->Nidoking Cleffa->Friendship->Clefairy->Moonstone->Celfable Vulpix->Firestone->Ninetales Igglybuff->Friendship->Jigglypuff->Moonstone->Wigglytuff Zubat->lvl22->Golbat->Friendship->Crobat Oddish->lvl21->Gloom->Leafstone/Sunstone->Vileplume/Bellossom Paras->lvl24->Parasect Orkar inte skriva mer just nu PS. Min signatur stämmer inte riktigt längre, jag har glömt bort levlar som vissa pokémon utvecklas i och får vissa attacker, vilka attacker dom kan lära sig, vad dom gör och sånna småsaker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 du kan faktiskt köpa en bok för typ 50 kr som de står allt om alla pokemon levlar o allt xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Jag lånade en sån bok om Kristall, Guld och Silver när jag fastnade på Kristall. Eftersom jag är lättlärd kom jag ihåg allt efter att ha klarat ut det 2 gånger, men det är inte vad den här tråden handlar om så jag fortsätter bara på guiden. Venonat ->lvl31-> Venomoth Diglett ->lvl26-> Dugtrio Meowth ->lvl28-> Persian Psyduck ->lvl33-> Golduck Mankey ->lvl28-> Primeape Growlithe ->Fire Stone-> Arcanine Poliwag ->lvl25-> PoliWhirl ->Water Stone-> Poliwrath PoliWhirl ->Håller i Kings Rock när man byter-> Politoed Abra ->lvl16-> Kadabra ->Byt-> Alakazam Machop ->lvl28-> Machoke ->Byt-> Machamp Bellsprout ->lvl21-> Weepinbell ->Leaf Stone-> Victreebell Tentacool ->lvl30-> Tentacruel Geodude ->lvl25-> Graveler ->Byt-> Golem Ponyta ->lvl40-> Rapidash Slowpoke ->lvl37-> Slowbro Slowpoke ->Håller i Kings Rock när man byter-> Slowking Magnemite ->lvl30-> Magneton Doduo ->lvl31-> Dodrio Seel ->lvl34-> Dewgong Grimer ->lvl38-> Muk Shellder ->Water Stone-> Cloyster Gastly ->lvl25-> Haunter ->Byt-> Gengar Onix ->Håller i Metal Coat när man byter-> Steelix Drowzee ->lvl26-> Hypno Krabby ->lvl28-> Kingler Voltorb ->lvl30-> Electrode Exeggcute ->Leaf Stone-> Exeggutor Cubone ->lvl28-> Marowak Tyrouge ->lvl20-> Hitmonlee(högre Attack än Defence), Hitmonchan(högre Defence än Attack), Hitmontop(lika hög Attack som Defence) Koffing ->lvl35-> Weezing Ryhorn ->lvl42-> Rhydon Chansey ->vänskap-> Blissey Horsea ->lvl32-> Seadra ->Håller i Dragon Scale när man byter-> Kingdra Goldeen ->lvl33-> Seaking Staryu ->Water Stone-> Starmie Scyther ->Håller i Metal Coat när man byter-> Scizor Smoochum ->lvl30-> Jynx Elekid ->lvl30-> Electabuzz Magby ->lvl30-> Magmar Magikarp ->lvl20-> Gyarados Eevee ->Water Stone-> Vaporeon Eevee ->Thunder Stone-> Jolteon Eevee ->Fire Stone-> Flareon Eevee ->vänskap-> Espeon(dag)/Umbreon(natt) Porygon ->Håller i Up-Grade när man byter-> Prygon2 Omanyte ->lvl40-> Omastar Kabuto ->lvl40-> Kabtops Dratini ->lvl30-> Dragonair ->lvl55-> Dragonite Chikorita ->lvl16-> Bayleef ->lvl32-> Meganium Cyndaquil ->lvl14-> Quilava ->lvl36-> Typhlosion Totodile ->lvl18-> Croconaw ->lvl30-> Feraligatr (det stavas verkligen så) Sentret ->lvl15-> Furret Hoothoot ->lvl20-> Noctowl Ledyba ->lvl18-> Ledian Spinarak ->lvl22-> Ariados Chinchou ->lvl27-> Lanturn Togepi ->vänskap-> Togetic Natu ->lvl25-> Xatu Mareep ->lvl15-> Flaffy ->lvl30-> Ampharos Marill ->lvl18-> Azumarill Hoppip ->lvl18-> Skiploom ->lvl27-> Jumpluff Sunkern ->Sun Stone-> Sunflora Wooper ->lvl20-> Quagsire Pineco ->lvl31-> Forretress Snubbull ->lvl23-> Granbull Teddiursa ->lvl30-> Ursaring Slugma ->lvl38-> Magcargo Swinub ->lvl33-> Piloswine Remoraid ->lvl25-> Octillery Houndour ->lvl24-> Houndoom Phanpy ->lvl25-> Donphan Larvitar ->lvl30-> Pupitar ->lvl55-> Tyranitar Det var alla som kan utvecklas. Jag kollade ungefär 2/3 för att jag inte visste eller var osäker vilken level dom utvecklades. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Tänk att du orkade skriva ner alla dom^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 :blink: de va mycke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 §1.11 Bump. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg