isMaNnen Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Är så för mig också.. tänkte först att de är säkert för att vi hadde så mycke skräp på datorn.. då formatera vi om datorn.. då var de fortfarande så.. jobbigt att de tar 5-10min för den å stänga.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 4 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 jag har norton antivirus 2006 på burken så ccap finns... men vad är felet,hade exakt samma fel på förra datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 lol, errorsafe tillhör windows brandväggen, den e bra ju :P dumpa norton, skaffa sygate på http://www.exnet.dk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tenhammers Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 jag har norton antivirus 2006 på burken så ccap finns... men vad är felet,hade exakt samma fel på förra datorn.. det kan var för mycket dam i datorn men knappast om den bara är n3 dagar gamml Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 http://www.google.se/search?hl=sv&q=ccapp&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 jag har norton antivirus 2006 på burken så ccap finns... men vad är felet,hade exakt samma fel på förra datorn.. Gå i sönder eller? <_< jo kanske på en 98:a fast på nyare datorer så har dom fått pli på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Du kan väl stänga av genom att hålla i "Start" knappen i ca 5 sekund3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.