Hoppa till innehåll

Maplestory


lord zidian

Rekommendera inlägg

själv hade jag en warrior i lvl 26 på broa & en thief i lvl 15 på kahini

 

men min bror gör ny gubbar hela tiden & spelar typ också hela tiden han har:

 

Fire Wizard lvl 48 Windia

Cleric lvl 31 Belocan

 

det är dom bästa han har

 

& så hade han en warrior i lvl 35 på Windia som han tog bort <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Maplestory är långt äldre än 1 år. -_-

Däremot så går det jäkligt segt att levla på detta spel, när jag spelade som mest så blev jag lvl 45 på två veckor med en lönnmördare. I och för sig så var det den första tjuven jag gjorde, så jag kunde inte allt utantill, plus att den blev riktigt kass. :D

 

Det är rätt tråkigt att vara level 5x/6x på Scania, för där är typ hälften över 100. :P Känns det som.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

;)

Maplestory är långt äldre än 1 år. -_-

Däremot så går det jäkligt segt att levla på detta spel, när jag spelade som mest så blev jag lvl 45 på två veckor med en lönnmördare. I och för sig så var det den första tjuven jag gjorde, så jag kunde inte allt utantill, plus att den blev riktigt kass. :D

 

Det är rätt tråkigt att vara level 5x/6x på Scania, för där är typ hälften över 100. :P Känns det som.

 

 

alltså nu kommer det ogen...T.ex fick bara lv80 i en månad ! Ni måste spela 24/7 eller är jäkli** bra på det eller hacka ni...jag fick lv 31 på 7mån

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo träna... Det är just det som är så jäkla tråkigt med Maplestory, man får alldeles för bra xp för lätta monster i jämförelse med svårare monster. Så för att levla fort så ska man döda en miljon monster som man dödar i en smäll. Riktigt uruselt gjort.

 

Så därför som många hackar t.ex...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...