lord zidian Skrivet 1 November 2006 Rapport Skrivet 1 November 2006 vad för lvl är ni i maplestory? ;) Citera
spyro Skrivet 1 November 2006 Rapport Skrivet 1 November 2006 jag har en cleric på lvl 43 och en assasin på 33 båda på khaini Citera
Dream Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 lv 31hunter och lv 22 mage och rouge i scania Citera
WASD Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 själv hade jag en warrior i lvl 26 på broa & en thief i lvl 15 på kahini men min bror gör ny gubbar hela tiden & spelar typ också hela tiden han har: Fire Wizard lvl 48 Windia Cleric lvl 31 Belocan det är dom bästa han har & så hade han en warrior i lvl 35 på Windia som han tog bort <_< Citera
Dream Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 hackar ni på MS? HUR FÅR NI DÅ MYCKET LV SÅ SNABBT? Citera
WASD Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 maplestory är 1 år gammalt & det är inte så svårt att komma upp i dom levelrna <_< har du aldrig sett nån i lvl 70 :huh: ? Citera
Gäst Moberg Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 Maplestory är långt äldre än 1 år. -_- Däremot så går det jäkligt segt att levla på detta spel, när jag spelade som mest så blev jag lvl 45 på två veckor med en lönnmördare. I och för sig så var det den första tjuven jag gjorde, så jag kunde inte allt utantill, plus att den blev riktigt kass. :D Det är rätt tråkigt att vara level 5x/6x på Scania, för där är typ hälften över 100. :P Känns det som. Citera
Aegzor Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 Asså, skriv i min tråd istället, jag gjorde en först. http://www.fuska.se/forum/Maplestory_Nounl-t75736.html Men aja, jag har en level 23 WArrior i Windia o en Archer lv 14 i windia. Citera
Dream Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 ;) Maplestory är långt äldre än 1 år. -_- Däremot så går det jäkligt segt att levla på detta spel, när jag spelade som mest så blev jag lvl 45 på två veckor med en lönnmördare. I och för sig så var det den första tjuven jag gjorde, så jag kunde inte allt utantill, plus att den blev riktigt kass. :D Det är rätt tråkigt att vara level 5x/6x på Scania, för där är typ hälften över 100. :P Känns det som. alltså nu kommer det ogen...T.ex fick bara lv80 i en månad ! Ni måste spela 24/7 eller är jäkli** bra på det eller hacka ni...jag fick lv 31 på 7mån Citera
spyro Skrivet 5 November 2006 Rapport Skrivet 5 November 2006 ganska lätt att lvla till lvl 50 tycker jag,bara man vet var man ska traina Citera
Gäst Moberg Skrivet 5 November 2006 Rapport Skrivet 5 November 2006 Jo träna... Det är just det som är så jäkla tråkigt med Maplestory, man får alldeles för bra xp för lätta monster i jämförelse med svårare monster. Så för att levla fort så ska man döda en miljon monster som man dödar i en smäll. Riktigt uruselt gjort. Så därför som många hackar t.ex... Citera
limmo Skrivet 7 November 2006 Rapport Skrivet 7 November 2006 jag är i level 1 börja igår :lol: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.