Cornificius Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Alltså hur många fake pokemon spel finns det? Jag tittade på på tradera och hittade pokemon chaos black , Pokemon Frigos return , pokemon Naranja , Pokemon Peerla (lägg märke till Lucario på framsidan till pokemon peerla) och sist så har vi pokemon Quartz det tror jag var alla. Men finns det några andra Fake spel förutom dom och pokemon jade och diamond. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Dom är väl inte fake.Det är bara andra som har gjort dom(inte Nintendo). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Dom är fejk. Det ser man tydligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 ok men jag säger FAKE spel för att dom just inte är gjorda av Pokemons skapare ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 det är förbjudet i lag att sälja dom spelen (Nintendos copyright) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Pirat kopior.. Diamond är inte fake,perla ska nog vara pearl! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Nej,titta bilden.Chaos Black är inte Fake. Umbreon_Moon:Ja,men om man frågar Nitendo om lov och dom säger ja så är det lagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Alltså hur många fake pokemon spel finns det? Jag tittade på på tradera och hittade pokemon chaos black , Pokemon Frigos return , pokemon Naranja , Pokemon Peerla (lägg märke till Lucario på framsidan till pokemon peerla) och sist så har vi pokemon Quartz det tror jag var alla. Men finns det några andra Fake spel förutom dom och pokemon jade och diamond. spelen är inte falskajag har laddat ner alla spel och dom är fet roliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 (redigerat) nej agiyr om du tittar på omslagen till diamond (det är ett ganska gammalt spel nu ;| och perla så är dom inte lika dana som diamond och pearl + att båda dom är till advance OT Agiyr IN YOUR FACE! Manaphy heter Manaphy på engelska! det är nu bekräftat! står det på serebii Redigerat 1 November 2006 av FireSeagul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Agiyr menar ju såklart dom nya Diamond och Pearl, inte Pokemon Diamond till GBC den är ju jättegammal! Men Perla har jag aldrig hört talas om så den är inte ett Nintendo spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 nej agiyr om du tittar på omslagen till diamond (det är ett ganska gammalt spel nu ;| och perla så är dom inte lika dana som diamond och pearl + att båda dom är till advance OT Agiyr IN YOUR FACE! Manaphy heter Manaphy på engelska! det är nu bekräftat! står det på serebii Nää,det är för att de finns på pokemon ranger,och det visste inte jag,så du(ni) har rätt... Men diamond äär INTE gammalt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 det finns en annan Diamond version... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg