Indy Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 och alla andra som inte gilade bond så menade jag om ni gillade filmena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Dom är helt okej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Bond är bra men gillar inte spelen riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Goldeneye var ju JÄTTE bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 22 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 jag har tyvär inte kört goldeneye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 synd, de e ju loksom ingen idé att köpa de nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 det nya bond spelet heter väl " Everything or Nothing " :P eller vad vet ja .. men iaf jag gillar Bond NightFire helikoptern e jöö cool :D men pansar vagnen e sår att styra..?? :angry: :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 m golden eye var ju über kul ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 jag har klarat det nya bond spelet på två dagar på 00-agent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 GoldenEye var ganska kul.men jag körde bara 2 player hos en kompis.inget updrag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Det är ju uppdragen som är kul. Jag lånade ett nintendo 64 en gång och f*n vad jag körde det. mest tåg banan och en annan, Runway hette den eller nåt sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg