Hoppa till innehåll

Bra Nature

Rekommendera inlägg

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Umbreon_Moon
Skrivet

Tjaa, Modest?

beror på vad du ska ha den till....

Skrivet

Ja menar,ska du anvädna den som sp.sweeper(de som använder sig av attacker i typerna bl.a blixt) elller som annoyer(de som försörer störa motståndaen med attacker som thunder wave och attract?

Skrivet (redigerat)

Okej,lär han INTE någon attack av typerna:

Normal, Flying, Fighting, Rock, Ghost, Steel, Ground, Bug,Poison.

De typer av attacker behövs till en ps.sweeper(de använder sig av de attackerna ovan).

Skaffa en modest nature,den sänker attacken,men du har inga moves som används genom "attack",så din pokemon blir inte svagare i NÅGON stats.

Modest ger dig +special.attack.Det betyder att din raichus viktigaste förmåga ökar,så fort den är kläckt så ska du gå till den routen spindas finns i och ge den exp.share,möt bara spindas "runa" mot de andra du möter.

Tips till hur du knäcker ägg:

Fånga en ditto med Modest och ge den everstone,du har 50% chans att få Modest!

Redigerat av agiyr
Gäst Dark_Zebra
Skrivet

Jag har en Pikachu med Modest!Men jag har 40 Pikachus så det är nte så konstigt.

Men den är i Lv.27 så vad ska jag göra då?

Gäst Dark_Zebra
Skrivet

Mot Spinda i Lv.16?Då kommer det ta låååååååååååång tid.

Skrivet

Om du inte ev-tränat dig till de lv så ska du breeda en ny,och vem bryr sig om tid,jag vann över 75 winguls,75 zigzagoons och 75 spindas för att gå upp till lv 39,min uppskattning är att den komer att ha drygt 320 i en move i lv 100,jag tänker fortsätta att träna mot spindas,men med ett annat sätt!!

Gå in i elit-4 med en spinda med exp.share,gör det till lite lägre lv än din pokemon,kopiera till 6 och mixa skivor med den som har spinda till den med raichu!du kan möta 6 jämnlevlade spindas varje dag,eller gör samma sak,men träna spinda till lv 100 och när ni kör så låt den hålla exp.share!

Det kommer LÄTT ge resultat!

• Skapa ny...