Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 November 2006 Rapport Skrivet 1 November 2006 Öhhh,nu hänger jag inte med har.Mixa skivor?
agiyr Skrivet 1 November 2006 Rapport Skrivet 1 November 2006 (redigerat) "Mix records",ha 2 pokemon spel och link samt två GBA.Gå till sissta rummet över pokemon centret och tryck där,du kan möta alla pokemon som din kompis hade när ni mixade i din kompis hemliga bas(du ser din kompis hemliga bas när ni mixad skivor).Du får exp av den matchen,och självklart ev-träning! Redigerat 1 November 2006 av agiyr
Nami Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 Men Lunatone är bättre för man får 2 Points för den medan Spinda ger 1, men Spinda kanske är bättre ändån?
agiyr Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Jag vet inte,där står det ju hur mycket effrot points man får,det hänger ihop med ev-träning.Man får mer sp.attack i effrot points av Lunatone,Lunatone kanske ger mer sp.attack i ev då den ger mer sp.attack i effrot points.Jag har bara ruby så jag kan inte prova,jag har bara en Lunatone som jag fått av en kompis som flyttat till ett annat land,men har lånat hans emerald.Lunatone finns inte i emerald heller.. EDIT:Alakazam ger 3,kadabra 2 och abra 1.Det är också så ibland,bacik pokemons ger 1,stage 1 2 och stage 2 3! Redigerat 2 November 2006 av agiyr
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 Men Lunatone finns bara på Sapphire.Jag har Emerald.Abras?Har du blivit knäpp.Dom är ju ovanliga!Kadabra och Alakasam går ju inte att köra mot.
agiyr Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 Abra kan man mixa för,kadabra och alakazam också,det går också med 2 ds!
HotShot Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Modest. Attacker : Thunderbolt, Surf ( Om du kan ) HP : Psychic / Dark / Grass / Ice / Water, thunderwave. Eller : Thunderbolt. HP Water / Psychic/ grass / Ice. Attract. Thunderwave. EV : Maxa i Sp att och Speed, resten tar du i HP Redigerat 2 November 2006 av HotShot
agiyr Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Eller : Thunderbolt. HP Water / Psychic/ grass / Ice. Attract. Thunderwave. Han skulle inte vara annoyer sa han..Även om raichu är av de bästa. Redigerat 2 November 2006 av agiyr
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 Abra kan man mixa för,kadabra och alakazam också,det går också med 2 ds! Jag känner ingen som har ett till DS :( .
Nami Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 Men finns det inte tränare som har Abra? Det finns en nedanför MT.Pyre, sen nedanför Mauville Staden, om man går in i huset (med cykel) så går man under bron så finns det en tränare där som har en Abra, sen kommer ju den att utvecklas.
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 Henne har jag redan kört mot. Jag har kört mot alla tränare
Rekommendera inlägg