viko550 Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 har sett än del frågor om hur får man pokemonpå datorn här är svaret Steg 1.Först går du in på limewire.com Steg 2.ladda ner det Steg 3.gå till skrivbordet och öppna limewire Steg 4.tyck X på ladda ner till pro Steg 5.tryck på program och sök på gba Steg 6.ladda ner gba rooms-pokemon emerald steg 7.nu tryck på program och skriv vilket pokemon spel du vill ha lägg ner alla spel på skrivbordet steg 8.lägg ner din gba på skrivbordet gå till mina dokumet och gör en mapp som heter pokemon games.när du gort det så stoppa in alla pokemon spel du ladda ner och lagt på skrivbordet i mappen pokemon games. steg 9.när du är klar öppna din gba som du lagt på skrivbordet steg 10.tryck på file open och välg vilket pokemon spel du vill spela steg11.tryck på options och tryck sen på joypad och välj knapparna sen vet du ju hur man sparar själv Hoppas det inte kommer mer frågor om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 nice synd att du gjorde det i fel roum :P + att det är mot reglerna att prata emulatorer på fuska (tror jag :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Emulator är inte olagliga.Det är bara Roms som är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 det var ju det det handlade om ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jaha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Menar du ladda ner pro? Det kostar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 du kan köra gratis men med lite special functioner så kostar det pengar alltså om du köper pro Ps. det kommer komma upp en fråga varje gång du startar programmet som frågar ifall du vill köpa pro Ds. Ps2. Fast det fun kar hur bra som helst utan pro Ds2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 har sett än del frågor om hur får man pokemonpå datorn här är svaret Steg 1.Först går du in på limewire.com Steg 2.ladda ner det Steg 3.gå till skrivbordet och öppna limewire Steg 4.tyck X på ladda ner till pro Steg 5.tryck på program och sök på gba Steg 6.ladda ner gba rooms-pokemon emerald steg 7.nu tryck på program och skriv vilket pokemon spel du vill ha lägg ner alla spel på skrivbordet steg 8.lägg ner din gba på skrivbordet gå till mina dokumet och gör en mapp som heter pokemon games.när du gort det så stoppa in alla pokemon spel du ladda ner och lagt på skrivbordet i mappen pokemon games. steg 9.när du är klar öppna din gba som du lagt på skrivbordet steg 10.tryck på file open och välg vilket pokemon spel du vill spela steg11.tryck på options och tryck sen på joypad och välj knapparna sen vet du ju hur man sparar själv Hoppas det inte kommer mer frågor om det. Kostar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 (redigerat) läs mitt förra inlägg det kostar ingenting förutom om du köper pro sen vill jag bara säga att man får lätt virus av visa saker man laddar ner så akta er! jag har fått 2 st :P fast fick bort dom Redigerat 4 November 2006 av FireSeagul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 läs mitt förra inlägg det kostar ingenting förutom om du köper pro sen vill jag bara säga att man får lätt virus av visa saker man laddar ner så akta er! jag har fått 2 st :P fast fick bort dom har dock aldrig fått virus av limewire man ska bara lada ner program som är ZIP anars får man virus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 (redigerat) japp :) fast råka slarva där ;P en liten kul grej om man har ett bra graphic kort: Ni kan ladda ner en DS emulator och köra Diamond och Pearl på japanska helt gratis! :gitarr: :gitarr: fast jag har inte ett så bra graphic kort (min dator är 2 år gammal men funkar som en ny)(ja förutom graphic kortet) Redigerat 5 November 2006 av FireSeagul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 japp :) fast råka slarva där ;P en liten kul grej om man har ett bra graphic kort: Ni kan ladda ner en DS emulator och köra Diamond och Pearl på japanska helt gratis! :gitarr: :gitarr: fast jag har inte ett så bra graphic kort (min dator är 2 år gammal men funkar som en ny)(ja förutom graphic kortet) Då heter det inte köpa utan få. Men är inte detta fel forum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg