sokra Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Vad går half life ut på ? :blink: Jag bara undrar. Tack i för väg! :D :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 I spelet är du en vetenskapsman vid namn Gordon Freeman som som jobbar på det stora forskningkomplexet Black Mesa Research Facility. Under ett experimentet går någonting fel, explosioner förstör delar av komplexet och experimentet har fått utomjordingar att teleporteras till komplexet. Dessutom skickas amerikanska marinsoldater in för att tysta ned händelsen. Citerat från Wikipedia.org ---- Full artikel: http://sv.wikipedia.org/wiki/Half_Life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag förenkla det...man skjuter massor med monster ...rent action spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag förenkla det...man skjuter massor med monster ...rent action spel Till exempel Zombies Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) är det nån som vet vem g-man är? (då menar jag om han är chefen över soldaterna tex.) Redigerat 3 November 2006 av PUR4FAX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Det är ingen som riktigt vet vem han är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 G-Man är en mystisk man klädd i kostym som övervakar Gordon Freeman samt Adrian Shepard i tillägget Opposing Force till Half-life 1. Han bär blå kostym och medför alltid en svart portfölj. Hans egentliga avsikter är osäkra. Källa: http://sv.wikipedia.org/wiki/G-Man#G-Man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg