Backspace Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Vad tänker ni praova som (eller hur det nu stavas)? Själv vet jag faktiskt inte! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Praoa heter det tror jag, jag vet inte vad jag ska praoa som... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag ska ha proav i sjuan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag praoade i 6an 1 dag, sen praoade jag i 8:an 1 vecka, sen i 9an i 2 veckor. Skit skoj o praoa. Sen ska jag praoa 1-2 månader när jag går i gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag ska nog praoa på ICA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jag ska typ praoa på grönan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag har ingen aning och jag ska praoa v.17 i två dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jag praoade på dagis med en polare när jag kom in till femåringarna alla ba en främöling och hoppade på mmig dom var cirka 20 personer efter det var jag helt mossad HAHAAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag praoade 2dagar i sexan och till hösten så ska jag praoa två veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 På amersham ska jag prova V.14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 i min skola hart man två veckor i åttan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag ska praoa på en O Pizzeria Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.