Hoppa till innehåll

Det Värsta Som Har Hänt Er


Gäst AntonJ3000

Rekommendera inlägg

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

När vår raid guild bytt system.. Jag sa till en polare att man nästan fick lust att lämna pga system ( Menade det inte dock, sa det bara för jag var fucking pissed ).. Han skvallrar för officerarna att jag skulle lämna ( Doh jag vet ) Jag blir kickad pga det.. Och jag vart as nära bloodfang hood ( Vi hade just börjat döda Onyxia )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

När vår raid guild bytt system.. Jag sa till en polare att man nästan fick lust att lämna pga system ( Menade det inte dock, sa det bara för jag var fucking pissed ).. Han skvallrar för officerarna att jag skulle lämna ( Doh jag vet ) Jag blir kickad pga det.. Och jag vart as nära bloodfang hood  ( Vi hade just börjat döda Onyxia )

 

Är Onyxia den där draken som kommer in i SW keep och dödar spelare?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv såg jag en lvl 10 timber med en silverdrake runt bilden på den

och då varjag lvl 9 (och fortfarande nu) och den hade med sig sin flock och alla attackera så hållde jag på å döda den så döda den mig.sen kom en annan spelare och jag och dödadeden(inte party) sen dog båda så hann han lota den först... :(

 

En ninja ninjade allt på DM tribute run det var det värsta som har hänt mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv såg jag en lvl 10 timber med en silverdrake runt bilden på den

och då varjag lvl 9 (och fortfarande nu) och den hade med sig sin flock och alla attackera så hållde jag på å döda den så döda den mig.sen kom en annan spelare och jag och dödadeden(inte party) sen dog båda så hann han lota den först... :(

 

Huh?, Själv så körde jag duel mot en 49 paladin, så när han hade typ 5% kvar av liven så gjorde han ngn super attack så att han gjorde så att jag losade -.-.. Hade vell typ 14-16% av livet kvar. Men.. vi körde ju i elwynn forest. Så vi var där i skogen, så direkt när jag hade losat duelen så kommer 2 själv attackerande HUNDAR och dödar mig =P, hade 1% liv kvar, så råkar jag gå för nära dom så kommer dom och biter ihjäl mig :(

 

Det var så j*vla störande :P, dog av en level 5 & level 1 hund ^^. Och han bah skrattade så jag ignorerade han ^^ :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1 gång så hadde jag skitlite liv när jag gankade så jag försökte fly och presis när alla som jagade mig slutade jagamig så kommer jag för nära en hygena och han biter ighäl mig (hadde 21 HP kvar då)

 

det bästa som har hänt mig var när jag gjorde ZF för första gången och det droppades bra items för mig och jag råkade greeda på nästan alla men vann dom i alla fall dom kickade mig före sista bossen (minns ej namnet) och har alldrig kommit till honom sen dess...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

glömde ammo till jailbreak xD

 

1 gång så hadde jag skitlite liv när jag gankade så jag försökte fly och presis när alla som jagade mig slutade jagamig så kommer jag för nära en hygena och han biter ighäl mig (hadde 21 HP kvar då)

 

det bästa som har hänt mig var när jag gjorde ZF för första gången och det droppades bra items för mig och jag råkade greeda på nästan alla men vann dom i alla fall dom kickade mig före sista bossen (minns ej namnet) och har alldrig kommit till honom sen dess...

 

 

 

hakkar heter sista bossen och varför kickade dom dig??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...