Dream Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) folk har frågat om hur man får det snabbare och så blir det låst...moderator dags att lära sig skilja på dessa. Finns olagligheter med torrent och ej olaglighter. Ni vet ju inte var folk ladda ner inann ni låser. MMorpg spel använder torrent fil för att spelaren ska kunna ladda ner snabbare och de flesta mmoprg spel är gratis. Jag hoppas i fortsättningen ni kolla noga inann ni låser Redigerat 2 November 2006 av Dream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 nån som tycker att jag har fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Du har helt rätt i det du säger då det båda kan användas i lagliga och olagliga syften.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jupp, skulle jag nämna d*++ skulle jag i vanliga fall bli varnad direkt (är inte helt säker på att jag inte blir varnad ändå så jag censurerar lite). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Själva programet är inte direkt olagligt. Det beror på vilket syfte du använder det till. Så DC++ är inte olagligt om du bara laddar ner saker som du FÅR ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 men eftersom fildelningsprgram mest används till olagligheter får man inte prata om det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Men Dream menar om att någon skapar en tråd och frågar typ : "Hej jag tankar hem det här Gratis MMORPG spelet som den officiella hemsidan har lagt upp. Och min speed går segt, hur ska jag göra?" Så ska den inte behöva låsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 ja men då begår faktiskt moderaten (:P) fel om han låser den såna trådar brukar nog inte låsas elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leenus Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 jag frågade innan om hur man använde Bit Comet, men då kom en Moderator och låste den! jag hade ju inte sagt något olaglugt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 ne men vad jag vet låser de i förebyggande syfte ifall det glider över på olagligt snack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Men det hade ju inte ens börjat glida :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.