Dream Skrivet 10 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 (redigerat) ;) Admin på detta forum vill inte att medlemmarna ska snacka om fildelning och olagligheter. Är det ens någon som använder BitTorrentprogram till att ladda ner lagliga filer? Okej, ni som laddar ner ett MMORPG-spel för andra gången. Då admin äger forumet har han all rätt att göra vad han vill med det. Moderatorerna kan banna en om man snackar fusk. Det är inte vårt forum. Det var det jag skrev typ i början av trådet...Fildelning? man kan fildela genom msn..skillnaden är att det tar långt tid! Fildelning? Vad tänker ni på? Kompisar som kollar på alla gratis filmer och så sitter man hemma själv och måste spendera 90kr för att gå på bio? Eller fildelning... Snabb nedladdning av foto inspelade video som kusinerna tog när de var i kanada?GRATIS SPEL GENOM EJ OLAGLIGA VÄGGAR LADDAS NER SNABBARE? Visst jag förstår admin med det här om att snackar var man ladda ner det här spelet som jag kan får för 599kr nu när jag kan få det gratis. Men om jag ska uppfattar reglen rätt så får man ej alls prata om steam..nedladning av gratis freeware och andra saker? för att det handlar om LAGLIGT FILDELNING ? Redigerat 10 November 2006 av Dream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 jag håller med också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 "Ni får snacka om msn men inte om DC++ och liknande" "Ni får döda med smörknivar men inte med vanliga knivar och liknande" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Bra svar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Haha vad ägda ni blev!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 14 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Haha vad ägda ni blev!! vad mena du? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.