Hoppa till innehåll

Bitcomet Lagligt/olagligt


Dream

Rekommendera inlägg

;)

Admin på detta forum vill inte att medlemmarna ska snacka om fildelning och olagligheter. Är det ens någon som använder BitTorrentprogram till att ladda ner lagliga filer? Okej, ni som laddar ner ett MMORPG-spel för andra gången.

 

Då admin äger forumet har han all rätt att göra vad han vill med det. Moderatorerna kan banna en om man snackar fusk. Det är inte vårt forum.

 

Det var det jag skrev typ i början av trådet...Fildelning? man kan fildela genom msn..skillnaden är att det tar långt tid!

Fildelning? Vad tänker ni på? Kompisar som kollar på alla gratis filmer och så sitter man hemma själv och måste spendera 90kr för att gå på bio? Eller fildelning... Snabb nedladdning av foto inspelade video som kusinerna tog när de var i kanada?GRATIS SPEL GENOM EJ OLAGLIGA VÄGGAR LADDAS NER SNABBARE? Visst jag förstår admin med det här om att snackar var man ladda ner det här spelet som jag kan får för 599kr nu när jag kan få det gratis. Men om jag ska uppfattar reglen rätt så får man ej alls prata om steam..nedladning av gratis freeware och andra saker? för att det handlar om LAGLIGT FILDELNING ?

Redigerat av Dream
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...