Arcanum Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 jag skulle vilja sitta och programera spelen... de tror ja hade varit kul.. [undrar om man tjänar bra.. :rolleyes: ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 jag ska ta över efter Bill Gates hade jag tänkt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 jag ska ta över efter Bill Gates hade jag tänkt :P ömn i vilket århhundraden då??, kanske när han dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Jag skulle vilja jobba som civilingenör tror jag...man tjänar ganska mycket på det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Hmm.. Den som häller på ketchupen på hamburgarna på McDonalds i Staffanstorp... Nej, städerska... Nej, faan. Fotbolls proffs till 95% 5% extra knäck som programledare på radio... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Programmerare/Webbdesigner skulle vara nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Mmmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 jag skulle inte vilja va knarklangare!Ha det som jobb...näää! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Hmm, skummt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 typ art director eller nåt annat inom layout eller esigna datorspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 tja,driva en minkfarm kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Minkfarmar är synonym till djurplågeri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.