Skinnpytte Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) jag tog ut min ränta, men jag blev lite förvånad fick 10 fm bara, ändå har 26000 på banken, så vad är procenten i räntan? Förut fick jag typ 300 fm ;) Redigerat 2 November 2006 av Skinnpytte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Just nu så är räntan 0,05. ;) Redigerat 2 November 2006 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Fy vad lågt! När man tar ut pengarna så drar dom ju massor fm, så man förlorar egentligen på att ha FM i banken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 ....jag som tänkte ge det jag fick i ränta till fuskaveteranerna... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Men nu är insättnings och uttagningsutgiften 0 %, MacarPone. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jaha okej! Tack för infon Dolphin, blev lite paff där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag tjänade 2000 per månad på banken innan, men inte längre. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 0,05 är OTROLIGT lågt. :( Fast jag andvände aldrig banken o_o. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 det är för lågt! om man har 10000fm så känar man 5fm = ingenting! (inte riktig "ingenting" men det är typ värdelöst med 5fm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Jag har inte ens över 1000 FuskaMynt så jag tog ut det jag hade kvar på banken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Man borde får ränta oftare, typ en veckas mellanrum :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 jag har minus fuska mynt <_< så mig spelar det ingen roll direkt men ja måste säga att 0,05% är as lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.