r5ewgythijasr Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) Man gör inte stor dmg med Fury om man inte har hög attackpower. Va? Får in rätt mycket dmg som fury speccad med 2H, mer än när jag är speccad Arms iaf ;D Har inte speciellt mkt attack power heller =). Redigerat 3 November 2006 av noname Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Ja, men du bör ha över 1000 AP för att göra stor skada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Det behöver inte jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 O hur mycket critar du då ?? Donken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Ja, men du bör ha över 1000 AP för att göra stor skada. Det behöver man väl i arms build också? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 jag har börjat såhära på min lvl 30 warrior , började på fury. crittar 800 med execute och 100 rage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 O hur mycket critar du då ?? Donken Jag har 12%nånting Battlestance Critchance och 14%nånting i Berserker Stance.Men jag minns inte och mycket mitt toppcrit var, har inte haft kåll på det :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Min crit chans är 22 % så skryt lagom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Och och och jag är level 60??? Vavavavava?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Min crit chans är 22 % så skryt lagom. hur pass bra är 22%? jag har inte wow men jag kollar mycket på kompisar och dylikt, men jag såg en paladin som hade 56.5% i crit det verkar lagomt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Det ändrar ju sig så bättre monstrerna blir.. O ja tror ingen hr 56 i crit chance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Såg en hunter's profil, hon hade 45% crit chance. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg