I3AX Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 jag tänker visa min bästa rs gubbe som är på lvl 126 den är grym som f*n full sara?? coolt, men var det verkligen så roligt? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 jag tänker visa min bästa rs gubbe som är på lvl 126 den är grym som f*n Att den e fejkad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lumur58 Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 dåligt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 jag tänker visa min bästa rs gubbe som är på lvl 126 den är grym som f*n Fin egen server du har, n00bigt eller? tror du gillar moparscape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 (redigerat) Lol! Jag kanske är den ända som tänkt på att friend och ignorelist gubbarna är den gammla versionen. Kul med privatserver? Och det finns en till konstig sak, titta på ON/OFF/FRIENDS knapparna där nere, Det står Public chat 2 gånger. Hmmm? Private server? Ja Redigerat 22 Februari 2007 av mackson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 en grej jag vill påpeka med den bilden är att det saknas en del npc i de området (inga gula prickar på kartan) så bilden är en fejk enligt mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Den är inte fejk, men det är inte RS, det är en egen server. och han tror nån av oss ska gå på de xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mucko10 Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 bara för man har massa bra saker behöver inte vara fejk.. visst det ´är en private server, men det är nog inte fejk.. vad vet jag , men det finns folk på rs som har samlat till sej saker men gör en egen server för dom inte vill ha några noobs omkring en.. men jag tror vissa saker e fejk.. det är bara väldigt få som har alla p hats + 10 blue, bara blues är värt runt 2.3 miljarder, sen plus en miljard till.. visst.. alla saker är nog inte ihoptjänade, men vissa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 2.3Miljarder? -.- 400-600M tror jag.-.- Men det ska vara NPC i champions guild!!! och så finns det inte två "Public" den hära bilden borde ligga under "fake bilder" om de finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharky Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 fy f*n va du e falsk! de syns direkt att de e moparscape! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Pallar inte vanliga rs.. vart/hur lirar man moparscape? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 det där är jag lol namnlös.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg