Gryphon Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 När jag ska testa Castelvania koderna så står det bara "unknown game" varför? :( jag har tagit hem koderna från Codejunkies :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 vad är action replay till för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 tja om man klarat ett spel t.ex och vill ha lite kul som att göra yoshi jättestor med vingar eller nåt liknande :P eller om man absolut inte klarar ett spel och vill ha mycket hjälp utan krångel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antonz10 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 hur får man action replay på datorn :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 US-cheat funkar inte till EU-spel det är därför det inte funkar! lässen jag har en AR själv så jag vet sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 US-cheat funkar inte till EU-spel det är därför det inte funkar! lässen jag har en AR själv så jag vet sånt Ja det var det jag misstänkte <_< vad dåligt egentligen vad är det för skillnad på Us fusk och Eu fusk? Och Antonz10 det följer med en cd skiva med AR programmet som man bara installerar på datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 på skivan finns olika grupper av fusk.... EU US och JA men jag vill ha US fusk:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 7 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Kommer inte fusken från internet? Men borde inte US fusken finnas i EU också iallafall fusk till dom spelen som släppts i Europa :( Men fungerar JA fusken till AR? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 (redigerat) skaffade AR för några dagar sen, och när jag var hos min kompis stoppade vi in AR:N i hans DS, och det funkade. Men på Sonic Rush stod det "unknown game" mycket mer och bättre fusk på US! :( Redigerat 16 November 2006 av Ravenger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg