Salzalada Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Snart ska jag klippa mig och jag vet inte riktigt vad jag ska ha för frisyr, så ni får ta och tipsa mig. :D Det ska vara ganska "normala" frisyrer, alltså inga extrema som en stort eiffeltorn på huvudet. XD Skicka en bild på frisyren ni tycker är snygg eller beskriv så bra ni kan. Det vore bäst med bild eftersom att det kan vara lite svårt att förklara. Tipsa mig! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 mohikan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 http://image.listen.com/img/356x237/4/7/4/...474_356x237.jpg Then we are like twins =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) Jag citerar mig själv: Det ska vara ganska "normala" frisyrer, alltså inga extrema som en stort eiffeltorn på huvudet. XD [EDIT] Syftade på Ocelot... Redigerat 3 November 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 that was a joke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) Ähh, det bestämmer väll du. Annrs....Gustav vasa frilla :D Eller munk frilla :P Redigerat 3 November 2006 av CorpZone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Här är en simpel och härlig frilla http://img436.imageshack.us/my.php?image=fd05a128yb8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Kan du skicka in en bild på nuvarande dig??? Då kan jag berätta vad som skulle passa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Jupp, vore bra om du bifogade bild på dig själv just nu. Om du nu skulle ha kort hår så är alla långt hår frisyrtps onödiga, för man kan väl ändå inte klippa till hår? ;] Hur vill du ha det? Lättskött? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Snagga dig. Även om det är kallt ute nu så blir det billigare med schampo(om du vill tänka lite på ekonomin). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Hockeyfrilla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Finns ju hur mycket frisyrer som helst. Försöka att utveckla dig lite, det är jättesvårt att bara säga rakt nu. Kanske vad du haft för frisyrer tidigare, vad du har trivts i förr, vad du har just nu, om det ska vara lättskött, kompitabelt med hårmojs osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.