Hoppa till innehåll

Medlemmar


neVah

Rekommendera inlägg

Ni är ju för h*lvete helt otroliga!

Har kollat igenom typ 20 trådar nu, och i varje tråd ser ja minst 5 som skrev i den förra tråden jag kollade i.

Och i VARJE så har personen som startade tråden skrivit en fråga, och något mer som är halvpositivt.

Och detta hakar ni upp er så j*vla mkt på! Ni diskuterar varenda rad han har skrivit och skäller på honom på något sätt, annars så skäller ni på nån som svarat och skrivit nåt sånt.

Ni får ju för faan tänka på hur j*vla töntiga ni är!

I vissa av trådarna har trådskaparen inte ens fått svar på sin fråga för att ni har tjötat så j*vla mkt på någonting...

 

Oxå vill jag bara tacka mej själv för att jag precis har skaffat mig en eller två eller tre varningar, men jag har fått ut det jag tycker iaf.

 

 

Vill helst inte att admin eller nån mod ska svara på den här tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja hade du inte skrivit alla svordomar hade du nog klarat dig utan varning men annars får du nog en :/

 

Det är synd att alla klagar på nykomlingar. Dom borde välkomnas istället så dom stannar. Hur länge stannar dom om dom blir utskällda direkt? Inte länge. Men det måste göras nått så nykomlingar läser reglerna eller iallafall tittar igenom dom snabbt och att de lättare kan hitta enkla frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni är ju för h*lvete helt otroliga!

Har kollat igenom typ 20 trådar nu, och i varje tråd ser ja minst 5 som skrev i den förra tråden jag kollade i.

Och i VARJE så har personen som startade tråden skrivit en fråga, och något mer som är halvpositivt.

Och detta hakar ni upp er så j*vla mkt på! Ni diskuterar varenda rad han har skrivit och skäller på honom på något sätt, annars så skäller ni på nån som svarat och skrivit nåt sånt.

Ni får ju för faan tänka på hur j*vla töntiga ni är!

I vissa av trådarna har trådskaparen inte ens fått svar på sin fråga för att ni har tjötat så j*vla mkt på någonting...

 

Oxå vill jag bara tacka mej själv för att jag precis har skaffat mig en eller två eller tre varningar, men jag har fått ut det jag tycker iaf.

 

 

Vill helst inte att admin eller nån mod ska svara på den här tråden.

 

Om de nu är så töntiga, varför bry sig? Tönt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Moonwall

Ni är ju för h*lvete helt otroliga!

Har kollat igenom typ 20 trådar nu, och i varje tråd ser ja minst 5 som skrev i den förra tråden jag kollade i.

Och i VARJE så har personen som startade tråden skrivit en fråga, och något mer som är halvpositivt.

Och detta hakar ni upp er så j*vla mkt på! Ni diskuterar varenda rad han har skrivit och skäller på honom på något sätt, annars så skäller ni på nån som svarat och skrivit nåt sånt.

Ni får ju för faan tänka på hur j*vla töntiga ni är!

I vissa av trådarna har trådskaparen inte ens fått svar på sin fråga för att ni har tjötat så j*vla mkt på någonting...

 

Oxå vill jag bara tacka mej själv för att jag precis har skaffat mig en eller två eller tre varningar, men jag har fått ut det jag tycker iaf.

 

 

Vill helst inte att admin eller nån mod ska svara på den här tråden.

 

Det är precis såna här ämnen som är töntiga, om du tycker det är så j*vla jobbigt så kan du väl ta att strunta i det här h*lvetes töntiga forumet så det inte blir så j*vla mkt spam, om man ska vara "töntig" så är det väl när man skapar såna här trådar!

Tycker du att det är så jobbigt så kan du väl dra härifrån!

Redigerat av Moonwall
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grattis Quaked_ess du har nu förkänat ett gäng kalsongryck för det sättet du försöker bli nya Jellyfish...

Kan inget annat än att hålla med Citrusfrukt (som var en sån hyvens kille, jag vill bjuda hem honom på kakor oc mjölk faktist men jag törs inte, han ser så farlig ut i "bild tråden").

Men jag förtjänar ochså ett kalsongryck eller två...

En fråga bara vad vill du ha ut ur inlägget?

Förstår inte vitsen av detta...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ville bara få det sagt xD Jag bryr mej om det för att det e så himla störande... Trådskaparen får inte sitt svar, och till slut blir tråden gammal och nån kommer och svarar på den x |.

 

Quiksilver : Även om du håller med mej, så är det nästan sådana inlägg jag menar... Skriver man nåt sånt i en annan tråd så kommer det flera stycken sedan som skriver "onödigt inlägg!". Det räcker liksom inte med att en gör det. Ibland skriver man tillomed ett onödigt inlägg själv!

Redigerat av Quaked_Ess
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett forum är en plats där man ska skriva sina åsikter och få svar på dem. Så om du tycker att det är störigt att man kommentera en Idé och säger att den är dålig, men den är bra om... Då bör du faktiskt inte hänga på ett forum överhuvudtaget, Q_E.

 

Om det är någon som är töntig, så är det du.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett forum är en plats där man ska skriva sina åsikter och få svar på dem. Så om du tycker att det är störigt att man kommentera en Idé och säger att den är dålig, men den är bra om... Då bör du faktiskt inte hänga på ett forum överhuvudtaget, Q_E.

 

Om det är någon som är töntig, så är det du.

 

Bra sagt Dolphin, Quaked_ess så du är en ängel?

Herregud du har verkligen lyckats överträffa "KÖDD" i onödiga trådar, något jag inte trodde att en levande eller död kunde göra.

Så kom inte och klaga på oss andra, dra inte alla över en kant och om du känner att det är såhär så bör du skriva det på ett värdigt sett.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har killen slagit Ködd ?! (thats impossible ! :o )

 

Håller fullstädigt med Masskarpåni. Tror du att du är cool när du skriver sådana inlägg ? Känner du dig fräck, tuff och viktigt ? Ger det dig någonting över huvudtaget ? Ger det någon något ? Tillför det något (förutom en massa otrevligheter) ? Nej, det gör det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har killen slagit Ködd ?! (thats impossible ! :o )

 

Håller fullstädigt med Masskarpåni. Tror du att du är cool när du skriver sådana inlägg ? Känner du dig fräck, tuff och viktigt ? Ger det dig någonting över huvudtaget ? Ger det någon något ? Tillför det något (förutom en massa otrevligheter) ? Nej, det gör det inte.

 

Jupp Guggo jag menar faktist "The Ködd".

Du talar som en ängel Goooggoo, Nejdu, du misslyckades med ditt försök att låta så cool.

Känn dig oviktig helt enkelt :-/

Du ahr brytit mot 3 regler -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har killen slagit Ködd ?! (thats impossible ! :o )

 

Håller fullstädigt med Masskarpåni. Tror du att du är cool när du skriver sådana inlägg ? Känner du dig fräck, tuff och viktigt ? Ger det dig någonting över huvudtaget ? Ger det någon något ? Tillför det något (förutom en massa otrevligheter) ? Nej, det gör det inte.

 

Och du har brytit mot en! Jag med nu! ;d
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...