💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Ämne Är Ni

49 svar · startad

Jag såg att det fanns en tråd om vad man är sämst på, men ingen om vad man är bäst på.

så,

vilket ämne är ni bäst på?

själv är jag nog bäst på Bild.

Nivå 0 · Nykomling

Matte, Gympa och svenska...

Dock är Matte och svenska tråkigt.

Senast ändrad:

Engelska,Idrott,Svenska,Matte blalabla.. Dom jag är bra på är jag typ bäst i klassen på men dom ämnen jag e sämst på är jag typ sämst i skolan =P

Nivå 0 · Nykomling

Matte, engelska, idrott och tyska. Allt annat är antingen tråkigt eller så är jag inte bra på det.

Nivå 0 · Nykomling

Är nog bra i matte engelska och svenska pga att jag har hoppat upp en klass B)

allt :D

Nivå 0 · Nykomling

Matte o idrott

Nivå 0 · Nykomling

matte och NO är jag riktigt bra på.

Nivå 0 · Nykomling

Jag har ett jätteförsprång i matte, svenska, engelska och tyska. Svenska är nog dock det ämne jag är bäst på.

Nivå 0 · Nykomling

jag är nog bäst på Svenska och Engelska

Nivå 0 · Nykomling

Absolut bäst är jag på svenska, men alla de praktiska; bild, idrott, musik, slöjd är jag vass på, + engelska. Och alla SO, _utom_ geografi.

Senast ändrad:

5 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling
Engelska och Webdesign beroende på vad vi gör på lektionerna.
Nivå 0 · Nykomling

:student: Jag är klassens Einstein men jag är bäst på Matte, Engelska, Svenska, SO och Idrott. :student:

Senast ändrad:

6 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling

Är typ lika bra på alla änen men inte Musik :=)

7 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling

Svenska och Gympa hel klart sen vet jag inte riktigt. Det jag är sämst på är iaf musik. Är inte alls riktigt dåligt på nåt annat ämne. Brukar alltid få bland dem bästa resultaten i klassen på våra prov :)

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator
↗ till inlägget

Engelska och Webdesign beroende på vad vi gör på lektionerna.

Samma här ;) De är de enda mvg jag har.

8 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag är bäst (eller åtminsone mest engagerad) i Engelska, SV, SO och idrott.

För övrigt så ligger jag nog på VG och MVG i de andra ämnena också, då jag inte direkt har några problem med skolan.

tänkte gå in på musik/media forumet men då råkade jag klicka här istället så jag tog och kollade några trådar.. haha vilken skryttråd

Senast ändrad:

9 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling

Vadå skryt tråd man skulle ju säga villket ämne som man va bäst på i skolan, det är att inte skryta tycker jag iaf :P

Nivå 0 · Nykomling

Hm, jag är bäst i klassen på Musik. Alla kommer alltid krälande till mig om hjälp. x)

Och Svenska är jag riktigt bra på. Jag har MVG på båda dom ämnena. Fast jag måste erkänna, på forumen anstränger jag mig inte alls. :/

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in