Simtrix Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 (redigerat) Core eller Premium? Jag hade xbox "1" förut men sålde det till brosan ^^ Har nu spelat lite hos en kusin .. Tyckte de var riktigt j*vla roligt... Så vill köpa ett nu Men jag fattar inte de där me Core eller Premium packet? Vad är de man ska ta? :D Tack för alla svar i förhand ^^ (Edit: Tänkte köpa Oblivion och de där spelet som är nästan som GTA :P något mer man borde tänka på?) Redigerat 4 November 2006 av Simtrix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Med Premium får du en HÅRDDISK,Xbox Live-GREJER och lite annat. Med Core får du inte en hårddisk,men du kan köpa en sen om du vill,annars är det minneskort som gäller.Minneskorten får man heller inte plats att ladda ner grejer från Live på.Du får inte med Live-grejer i Core,tror jag. Jag har Premium. Oblivion och Saints Row(du menar väl det va?)är båda riktigt bra och roliga spel. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 köp inte Core.. i Core får man en 360, men det är allt.. man kan inte spara, utan man måste köpa till ett minneskort.. i Premium får man en hårddisk, headset och sånt.. ska du spela online måste du också ha en hårddisk köp Premium (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Bra val av spel! Saints Row är riktigt bra! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Köp inte Core, för i premium får du med som sagt hårddisk o andra grejor som är värt mer än 1000kr (som är pris skillnaden, tror jag iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simtrix Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Billigaste stället att köpa på ? :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Billigaste stället att köpa på ? :> Här har du en billig Xbox 360 Core System Och här har du en billig Xbox 360 Premium Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.