123spill Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Hej nu skulle jag villja ha en ritning till en fyrkantig baslåda. Det ska sitta två st 12 or i den 200 W RMS. 12" baselement med gummiupphängd kon och 50 oz ferrit-magnet. Frekvensomfång: 31 Hz–2 kHz. Impedans: 4 W. Ljudtryck: 85 dB 1 W/1 m. Fo 31 Hz. Qts 0,34. Vas 84,3 l. Inbyggnadsdjup: 140 mm, monteringshål: Ø 274 mm. :gitarr: Jaha okej. Då vet jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 7 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 @ Darkness: Den ska inte ha nån fram och baksida menar du på? @ CoDeR: Min pappa gjorde samma sak en gång jag kan försöka leta reda på ritningarna om du vill (: Ja det skulle vara super snällt det :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ioR Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 (redigerat) Var köpte du basarna? Försäljaren ska ha ritningar på lådor.. annars kan du lämna tillbaka dom o köpa högtalare med lite krut i. :visslar: Jag har kraftigare högtalare i mitt rum. :bah: Edit: Lite felstavningar ^^ Redigerat 7 November 2006 av ioR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 www.mds.se > support > lådritingar Inte kollat på dem. Men MDS har ju bra basar/baslådor. Det tog inte länge att hitta igen ritningarna med google! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 ta en skokartong så har du din låda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.