Dimnest Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Vilken kanal tycker du är bäst? Kanal 5 Tv6 Tv8 Tv3 Tv4 Tv4Plus Annat Nu är det bara vänta på att admin ändrar det här till Omröstning. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag tror nog att det är Kanal 5,pga alla bra komedier :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Men h*lvete svt2 vart är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Oj sorry, jag läste inte att du har pmat till Admin. Men jag tycker tv6 är bäst. Family Guy <3 Varför visas den inte längre :o?? Det kommer ju bara dubbeldelar av Simpsons som jag redan har sett för 20år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Var tusan är SVT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Om ni verkligen vill välja svt ta Annan då,inte för att jag har någon aning hur man kan kolla 3 sekunder på svt men Välj annan och skriv att svt är bäst om ni tycker det BTT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Tittar inte jätteofta på tv men favoritkanalerna är TV4 och Viasat 3. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Tv6 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Var tusan är SVT? ööh, välkommen till planeten jorden! :PSVT= Svensk television ;) Själv har jag välldigt svårt att svara på den frågan men tycker Tv6 eller annat. Discovery är ju bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 MTV :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Var tusan är SVT? Han skrev Var inte vad.Förresten heter det Sveriges Television :). Jag tittar mest på Svt(1&2, bolibompa går ju där ;)), MTV och Discovery Channel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Om ni verkligen vill välja svt ta Annan då,inte för att jag har någon aning hur man kan kolla 3 sekunder på svt men Välj annan och skriv att svt är bäst om ni tycker det BTT Jag tyckte bara det var konstigt att SVT som är bland de största kanalerna inte fanns med. Konstigt. Har aldrig sagt att jag velat rösta på SVT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.