KillZone95 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 vilken musiksmak har du och vilket artist/grupp tycker du e bäst själv tycker jag om hårdrock och. Jag tycker om metallica och marilyn manson :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Genre Trash och Deathmetal Band In Flames och Cannibal Corpse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Finns ganska många liknande sådana här trådar. Men hursomhelst själv gillar jag Hårdrock och Metal av olika slag. Mest lyssnar jag på symphonisk metal. Mina favoritnband är: Within Temptation Evanescence m.f Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 diggar punk, asta kask, offspring ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 diggar punk, asta kask, offspring ...... Word,tycker även om Dope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 (redigerat) HAHA Gillar pop och rock. här är min topp 5 albums: 1.Pet shop boys 2.Depechmods 3.BWO 4.MandoDiao 5.The Knife :D :D :D Redigerat 6 November 2006 av eddiejansson8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Power metal är bäzt :gitarr: Sonata arctica :gitarr: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Genre: New-Metal, Heavy Metal, Hårdrock och allt sånt Favorit Band: Slipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Tja, jag gillar mycket olika saker bla: Mando Diao Gorillaz Burken ( XD ) Fronda Rock Pop Chamillionnare (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 lyssnar typ på allt förutom progg men favogruppen e väl genesis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Rock och all musik där det svänger lite. Favortiband är Iron Maiden och favoritlåten med de är för tillfället Mother Russia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 hej ja gillar all musik men mest av allt gillar ja dödsmetall och mitt favvoritband e justin timberlake sånt tycker jag e bra :) :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.