KillZone95 Skrivet 5 November 2006 Rapport Skrivet 5 November 2006 vilken musiksmak har du och vilket artist/grupp tycker du e bäst själv tycker jag om hårdrock och. Jag tycker om metallica och marilyn manson :) Citera
ajar Skrivet 5 November 2006 Rapport Skrivet 5 November 2006 Genre Trash och Deathmetal Band In Flames och Cannibal Corpse Citera
Selene Skrivet 5 November 2006 Rapport Skrivet 5 November 2006 Finns ganska många liknande sådana här trådar. Men hursomhelst själv gillar jag Hårdrock och Metal av olika slag. Mest lyssnar jag på symphonisk metal. Mina favoritnband är: Within Temptation Evanescence m.f Citera
Gäst Tour Skrivet 5 November 2006 Rapport Skrivet 5 November 2006 diggar punk, asta kask, offspring ...... Citera
Outsider Skrivet 5 November 2006 Rapport Skrivet 5 November 2006 diggar punk, asta kask, offspring ...... Word,tycker även om Dope. Citera
TheCheater Skrivet 6 November 2006 Rapport Skrivet 6 November 2006 (redigerat) HAHA Gillar pop och rock. här är min topp 5 albums: 1.Pet shop boys 2.Depechmods 3.BWO 4.MandoDiao 5.The Knife :D :D :D Redigerat 6 November 2006 av eddiejansson8 Citera
zupez Skrivet 6 November 2006 Rapport Skrivet 6 November 2006 Power metal är bäzt :gitarr: Sonata arctica :gitarr: :evil: Citera
sicworld Skrivet 6 November 2006 Rapport Skrivet 6 November 2006 Genre: New-Metal, Heavy Metal, Hårdrock och allt sånt Favorit Band: Slipknot Citera
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 6 November 2006 Rapport Skrivet 6 November 2006 Tja, jag gillar mycket olika saker bla: Mando Diao Gorillaz Burken ( XD ) Fronda Rock Pop Chamillionnare (stavning) Citera
Gäst Yantra Skrivet 6 November 2006 Rapport Skrivet 6 November 2006 lyssnar typ på allt förutom progg men favogruppen e väl genesis Citera
Dolphin Skrivet 6 November 2006 Rapport Skrivet 6 November 2006 Rock och all musik där det svänger lite. Favortiband är Iron Maiden och favoritlåten med de är för tillfället Mother Russia. Citera
Kanji Skrivet 6 November 2006 Rapport Skrivet 6 November 2006 hej ja gillar all musik men mest av allt gillar ja dödsmetall och mitt favvoritband e justin timberlake sånt tycker jag e bra :) :) :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.