123spill Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Ja vad vill ni jobba med när ni blir stora? Vet att vissa här på sidan redan jobbar men ni kan ju skriva vad ni sysslar med :) Själv vill jag typ spela hockey. Men det är ca 2spelare per lag som blir elitspelare så... Annars skulle jag villja bli ingenjör eller arkitekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag vill jobba som musiker eller hålla på med något som innefattar datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Skulle vilja satsa på politiken. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag med :o skall vi bilda parti ? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Fuskpartiet? xD Men jag vill nog bli nåt med sport eller fotograf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Vill bara skapa någon lockande sida med massa betalningstjänster så att många köper och att jag kan slappa hela livet ^^ Guggo, jag tror inte du och Fusion skulle bildat ett bra parti. Ni skulle ju ha bråkat mycket eftersom ni har ju inte samma åsikter på några frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Jag vill jobba i någon affär, som lagerarbetare eller som någon som står i kassan. "Hallå, nej din jaevel nu tar du fram enkronan, jag bjuder inte på något" Redigerat 5 November 2006 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag skulle vilja bli varuhuschef eller avdelningschef på någon stormarknad typ. Annars så skulle jag vilja jobba i en butik eller som försäljare eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Något som har något med datorer att göra tror jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Aah, regissör. Helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Författare? men inget löjligt skit som Harry Flummer etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Antingen ska jag bli spelutvecklare(som min morbror) eller elektriker(som min kusin)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.