Gäst newnameguy Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Jag vill inte hacka på moderatorerna, men har man tagit jobbet så medför det ett visst ansvar. Är man moderator så ska man väl göra sina uppgifter, bland annat godkänna fusk. Tycker själv det är konstigt att fuska inte har skribenter som gör det, tror det skulle fungera mycket bättre. Finns nog fler som klarar av att kontrollera fusk än att sköta ett forum. Alla måste väl inte sitta uppe 24/7 -.-Räcker med att dom kollar om det finns något att gödkänna då de loggar in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Asså, jag tycker att det är helt anturligt att moderatorerna ibland inte orkar. Jag tycker det behövs Skribenter som har intresse för just att godkänna fusk etc. Många moderatorer kanske inte har intresse för just den delen, många moderatorer kunde trots allt inte godkänna fusk när de blev moderatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.