Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Vad är skillnad på RP och Vanliga servrar? Förstår inte skillnaden för det är ju ett MMORPG Massivly Multiplayer Online Role Playing Game Och RP står ju för Role Playing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Rp servrar är nog lite mer värkliga. Tex man måste äta annars dör man eller man måste dricka ibland och sånt tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 (redigerat) Vad är skillnad på RP och Vanliga servrar? Förstår inte skillnaden för det är ju ett MMORPG Massivly Multiplayer Online Role Playing Game Och RP står ju för Role Playing RP servrarna är WoWs sverkliga servrar. På rp servrar får man t. ex inte göra massa smilisar, och man vet sådär inte namnet på en person förrns man frågat. Så typ såhär: Night: Hello sir, whats your name? Hutte: My name is Hutte.. Typ så =P. Man måste vara sådär riktigt rp.. -.-. Jag är själv min main char på Argent Dawn (RP). Tycker det är skit kul .. Man lär sig lite mer där.. Redigerat 6 November 2006 av General.Andre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Haha det var så jag menade men jag orkade inte skriva allt :=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Haha det var så jag menade men jag orkade inte skriva allt :=) Okey =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Haha det var så jag menade men jag orkade inte skriva allt :=) m säkert, och varifrån har du då fått för dig att man dör om man inte äter eller dricker (mana) ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sanpedrosghost Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Rp servrar är nog lite mer värkliga. Tex man måste äta annars dör man eller man måste dricka ibland och sånt tror jag j*vla MONGO VARFÖR SKULLE MAN DÖ OM MAN INTE DRACK VATTEN FÖR?! SEN SÄGER DU ATT DU MENADE DET MEN INTE ORKADE SKRIVA?! MYTAREN 2K6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Du borde läsa RP guiden nån skrev.. ( minns inte namnet på personen ;p ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Jag fattar inte hur ni orkar RP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Jag fattar inte hur ni orkar RP asså man anstränger sig inte när man håller på att RP, det gör bara dem som inte gillar det och dem ska då skällv klart inte spela på en sån realm, man kör på en rp för att man tycker det är kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Jag fattar inte hur ni orkar RP Hallå?! RP är faktiskt as kul! .. För dom som vill vara typ lite artiga och så så är detta riktigt bra servar, trevliga och så.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 aa, men vissa på RP servrar vet inte vad roleplay är :S de är ganska jobbit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg