Hoppa till innehåll

Rp Servrar


Gäst AntonJ3000
 Dela

Rekommendera inlägg

Körde på rp ett tag...men det var så mycket folk som sabbade så jag bytte till vanlig pvp-realm...

 

RP servarna ändrar inget gameplay eller så bara att man ska bete sig som en alv eller orch. Tala som en och hitta på en bakgrundshistoria. Som att köra rollspel på riktigt fast i wow. Det är också rätt stränga namnbesätmmelser, man får t.ex inte heta Pvpking eller sånt, måste ha ett riktigt namn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Körde på rp ett tag...men det var så mycket folk som sabbade så jag bytte till vanlig pvp-realm...

 

RP servarna ändrar inget gameplay eller så bara att man ska bete sig som en alv eller orch. Tala som en och hitta på en bakgrundshistoria. Som att köra rollspel på riktigt fast i wow. Det är också rätt stränga namnbesätmmelser, man får t.ex inte heta Pvpking eller sånt, måste ha ett riktigt namn.

 

Mh. Det är därför jag heter Erolos <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha det var så jag menade men jag orkade inte skriva allt :=)

 

 

 

 

kanske inte dör men dom äter typ ibland regelbundet och typ sätter sig vid ett bord när dom ska äta och dricka.

 

 

RP e konstigt .....om man typ inte följer deras policy så blir man typ bannad som tex.

 

 

Night: hello!!!! Hutte! whatszzuuuP! ;) ;D

 

Hutte:Sir, Now i have to reporting u for behavour/hassasment.

 

*night* banned :blink:

 

Man måste typ leva sig in i spelet, spelarna där har spelet som en stor del av livet och spelar väldigt mycket. :student:

Redigerat av vafan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...