Hampe The Killer Skrivet 7 November 2006 Rapport Skrivet 7 November 2006 Hej jag är en tauren warrior level 25 och är med i en guild hur gör jag för att ta med andra spelare i guliden? :unsure:
knölföda Skrivet 7 November 2006 Rapport Skrivet 7 November 2006 du gå in på guild /who och sen add member, men sen kan det vara så att guild mastern inte har gätt dig nån sån rank så att du kan invita andra, och om du villl ha nån i guilden så det ända att fråga nån som kan, eller om du bara får din rank =)
General.Andre Skrivet 7 November 2006 Rapport Skrivet 7 November 2006 Hej jag är en tauren warrior level 25 och är med i en guild hur gör jag för att ta med andra spelare i guliden? :unsure: Menar du typ att du ska invita andra members? Isf skriv bara /ginvite namn .. Där det står namn ska det ist stå den personens namn som du ska invita. Om det är de du menar..? Men det kan jue vara så att du inte har den ranken som knölföda sa :)
Backstab Skrivet 8 November 2006 Rapport Skrivet 8 November 2006 Det är inte säkert att du kan invita folk om det inte är din guild!
Darkness Skrivet 8 November 2006 Rapport Skrivet 8 November 2006 Man måste typ vara Officer eller Guild Master för att invita till guilden det bästemmer guildmastern
yoadee Skrivet 8 November 2006 Rapport Skrivet 8 November 2006 :D jag e master chief elelr vad d heter i nån guild
Rekommendera inlägg