Champion Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 (redigerat) Jag är på jakt efter en låt/melodi. Den förekommer ofta i serier filmer när något stort/underbart/mirakulöst händer (ingen hallejula eller så) och den medverkar väldigt ofta i serien Drawn Together, är även med i ett Simpsons avsnitt då Marge passar Rod och Tod och den spelas när hon lär dem gunga gungbräda. Den har samma melodi som låter Song of Joy, men det är inte exakt samma, det är ingen sång i den melodi/låt jag letar efter. Jag undrar nu vad denna melodi/låt heter. Mycket tacksam för svar! /Champion Redigerat 7 November 2006 av Champion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Skulle du kunna sätta ut länkar på avsnitten så att man kan höra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.