123spill Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 En till som är skön är: Gaara of the desert!!!!!!!! HAn är grym :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Naruto, unga goku, kame senin och Sasuke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Sailor Moon <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Vegeta i Dragonball, Ruffy i One Piece o Naruto i Naruto :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Jag gillar inte manga så mycket men jag gillar nog Ash i pokémon bäst ;). Men snälla nån vad folk tjafsar då. >_> Men gillar också Kai i Beyblade som Kanji sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 om jag måste välja lolonoa zoro(one piece) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Glömde bort min favorit ROCK LEE! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Takano Akira från School Rumble :) fast hmm, en karaktär, det är svårt asså... Natsume Maya från Tenjou Tenge är ju också en HET kandidat! ;) Eller kanske Leorio från HxH, bara för att få med en kille också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Moberg, vad heter den tjejen i Negima är är jätteblyg? Hon har väldigt lång lugg som täcker hela hennes ansikte. Hon är iaf min kandidat. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Aha Nodoka? ;) Jo hon är la trevligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hakazu Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Saito Hajime från Rurouni Kenshin. Och Hitsugaya Toushiro från Bleach :) båda rockar hårt! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Saito Hajime från Rurouni Kenshin. Och Hitsugaya Toushiro från Bleach :) båda rockar hårt! :evil: Ja Hitsugaya är jätte cool ^^ Gillar hans vita hår och hans personlighet :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.