hans Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Mitt är CSI hard investigation ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Har bara Halo 2 och fable till Xbox och ingen av de är tråkiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sampsons Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Pac man world 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) Die hard vendetta!!!!!!!!!!!! Det är hur j*vla tråkigt som helst!!! På fodralet ser man att han typ bränner folk och spränger saker!! Men i spelet får man använda bazooka 1 GÅNG!!!!! Och det va ett uppdrag som inte gick att klara, så jag var tvungen att använda koder!! Sen så laggade det fasst hela tiden!!! DET SUGER HÅRT!"#!=¤)!¤ Jag hatar det spelet!! True crime new york city är också uselt!! Det ska vara gta aktigt men det suger!! Det är helt och hållet ingen bil fysik, ett uppdrag var nästan omöjligt, det va nån kille med minigun som försökte mörda en, men man fick inte döda han för då föll han in i en stor fläkt och splatade... När det regnar i spelet så laggar det och man dör nästan direkt när en tant använder pepparsprey på en.... Redigerat 30 December 2008 av 360Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koddo Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Dynastywarriors 5 Empires Dock mitt nyastre :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XDcheater Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 NHL 05 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ramone Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 nått gammalt boxnings spel jag har typ nått med tyson suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Ninja Gaiden ..eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Måste vara NFS underground (1 allså, 2 pwnar :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Mitt är Harry potter och den flamande bägaren :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Har inga tråkiga spel imo. Eller hade... fick bilar (LOL OMG) MCKEEEEEEEEEN!!!! VROOM Fick skate spel också tråkigt med det.. Har bara ghwt och gta4 till 360. de duger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Die hard vendetta!!!!!!!!!!!! Det är hur j*vla tråkigt som helst!!! På fodralet ser man att han typ bränner folk och spränger saker!! Men i spelet får man använda bazooka 1 GÅNG!!!!! Och det va ett uppdrag som inte gick att klara, så jag var tvungen att använda koder!! Sen så laggade det fasst hela tiden!!! DET SUGER HÅRT!"#!=¤)!¤ Jag hatar det spelet!! True crime new york city är också uselt!! Det ska vara gta aktigt men det suger!! Det är helt och hållet ingen bil fysik, ett uppdrag var nästan omöjligt, det va nån kille med minigun som försökte mörda en, men man fick inte döda han för då föll han in i en stor fläkt och splatade... När det regnar i spelet så laggar det och man dör nästan direkt när en tant använder pepparsprey på en.... Det är ju bara att skjuta han i benet >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg