Gäst Tour Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 (redigerat) slog en kille rakt i magen en gång i skolan de stora problemet var att han var 3 år äldre så jag fick fett med stryk tillbaks :) Redigerat 12 November 2006 av Tour Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Pissade i någons brevlåda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Pissade i någons brevlåda. Jag pissade i mina kusiners förra grannars lekstuga xD var typ 7 år då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Jag pissade i mina kusiners förra grannars lekstuga xD var typ 7 år då hahahaha det var elakt. själv har jag inte gjort så mycket dumma saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Pissade i någons brevlåda. bara 1 gång? om det räknas som att vara elak om man gör det så har jag gjort det några gånger och smält lådor med smällare o kört på dom med cykel. Vilken buse jag är :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 har Ûberdissat en tjej hon blev rätt lessen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebbard Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 sagt till tjejen jag gillade att hons kille hade slagit ner hennes brorsa, och sen skickat dumma saker från hans MSN till hon, och sen från hons till hans. dom hatar varandra nu... (jag "råkade" se deras pass på MSN... hehe...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 sagt till tjejen jag gillade att hons kille hade slagit ner hennes brorsa, och sen skickat dumma saker från hans MSN till hon, och sen från hons till hans. dom hatar varandra nu... (jag "råkade" se deras pass på MSN... hehe...) j*vla skithög... Jak er snel hest =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Jag kommer ihåg när jag gick i typ 1:an. Så snodde jag en butiks post varje dag. Det va nog det elakaste jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebbard Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 sagt till tjejen jag gillade att hons kille hade slagit ner hennes brorsa, och sen skickat dumma saker från hans MSN till hon, och sen från hons till hans. dom hatar varandra nu... (jag "råkade" se deras pass på MSN... hehe...) ja va typ helt desperat ju.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 jag slog en med en driver i huvet :( jag grät mer än den jag slog för den jag slog swimma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Så olagligt att jag inte kan säga det XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.