hur långt har ni kommit på supersmach bros jag har gjort allt på det utom någon enstaka trofe
Super Smash Bros
va menar du :S? (sluta göra så många onödiga trådar) -.- och ska inte super smash bros vara i N64 annars???
han kanske menar Melee...?
hur många trofer kan man ha?
Om jag minns rätt kan man ha 298 st. Och det är väl klart han menar meele, trofeér finns inte i Super Smash Bros. Men jag håller med, väldigt onödig tråd.
Jag håller fullständigt med dej Dark Link !
Men till tråden.
Jag har fått alla gubbar. Sen kommer jag ej ihåg vad jag har fått mer det var ungefär 2 månader sen jag spela Super Smash Brosh Meele.
Tackk för mejjj.
jag har väl typ också nåra trophies kvar
Jag hade ungefär 286 trofeer eller nåt sånt innan jag tappade bort mitt minneskort spm fortfarande är borta <_<
det finns väl bara 290 trofeer?
lo l hara bara 203 typ
är väl inte så dåligt?
jag har alla, troffer, alla gubbar o hela shitet ! ;D
Har allt utom evevent match 51 och 11st trofer
Jag hatar dom flesta slags "uppdrag" som finns i spelet, dom är så himla jobbiga. Som det där med Cap. Falcon, springa under en viss tid annars blir du överkörd av bilar...ush, hata...
har klarat alla uppdrag...
Har alla gubbar, klarat alla uppdrag, klarat classic på very hard 17 gånger (olika gubbar) och saknar fem trofeér ;)
Har alla gubbar, alla troféer, alla banor, klarat Classic, Adventure och All Star med alla gubbar, klarat alla event match. Vad jag saknar är kanske att klara 100-man melee med alla gubbar?