💬
Logga in
Fuska.se

Super Smash Bros

16 svar · startad

hur långt har ni kommit på supersmach bros jag har gjort allt på det utom någon enstaka trofe

11 Nov 2006
Nivå 4 · Lärling

va menar du :S? (sluta göra så många onödiga trådar) -.- och ska inte super smash bros vara i N64 annars???

Nivå 7 · Fuskare

han kanske menar Melee...?

13 Nov 2006

hur många trofer kan man ha?

Nivå 4 · Lärling

Om jag minns rätt kan man ha 298 st. Och det är väl klart han menar meele, trofeér finns inte i Super Smash Bros. Men jag håller med, väldigt onödig tråd.

Nivå 6 · Fuskare

Jag håller fullständigt med dej Dark Link !

Men till tråden.

Jag har fått alla gubbar. Sen kommer jag ej ihåg vad jag har fått mer det var ungefär 2 månader sen jag spela Super Smash Brosh Meele.

Tackk för mejjj.

14 Nov 2006

jag har väl typ också nåra trophies kvar

Nivå 5 · Fuskare

Jag hade ungefär 286 trofeer eller nåt sånt innan jag tappade bort mitt minneskort spm fortfarande är borta <_<

det finns väl bara 290 trofeer?

15 Nov 2006

lo l hara bara 203 typ

är väl inte så dåligt?

16 Nov 2006
Nivå 4 · Lärling

jag har alla, troffer, alla gubbar o hela shitet ! ;D

19 Nov 2006
Nivå 7 · Fuskare

Har allt utom evevent match 51 och 11st trofer

28 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag hatar dom flesta slags "uppdrag" som finns i spelet, dom är så himla jobbiga. Som det där med Cap. Falcon, springa under en viss tid annars blir du överkörd av bilar...ush, hata...

29 Nov 2006
Nivå 1 · Novis

har klarat alla uppdrag...

4 Dec 2006
Nivå 4 · Lärling

Har alla gubbar, klarat alla uppdrag, klarat classic på very hard 17 gånger (olika gubbar) och saknar fem trofeér ;)

Nivå 5 · Fuskare

Har alla gubbar, alla troféer, alla banor, klarat Classic, Adventure och All Star med alla gubbar, klarat alla event match. Vad jag saknar är kanske att klara 100-man melee med alla gubbar?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in