Gäst Spelnisse Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 JAg fattar liksom det! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 JAg fattar liksom det! <_< isåfall varför snackar du om spel då <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 För han hade blivigt lurad på ett SPEL och då sa jag att det e bätre att köpa det i en vanlig spel affär!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 jag köpte creator:harry potter och hemligheternas kammare på toys´r`us men i fodralet fanns creator:harry potter och de vises sten :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Kul för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 (redigerat) Är det bra? Redigerat 17 Februari 2004 av Putte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 ame fi faen vilken spam! detta inlägg ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 För han hade blivigt lurad på ett SPEL och då sa jag att det e bätre att köpa det i en vanlig spel affär!!! men gå och köp dina spel på någon vanlig spel affär då och skit i vad som har hänt det kommer väll inte att hjälpa honom nu :angry: hur ska det kunna hjälpa honom :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Var aldrig rädd att gå tillbaka till affären och säga att du ska byta ett spel. om du inte vill byta så begär du bara pengarna tillbaka. :blink: :blink: <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elephant Man Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Lycka till....Jag försökte byta ett paj spel en gång. omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Nä men då vet han ju det till nästa gång! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Han kanske reda visste det innan du kom och snackade :angry: jag köper oftast mina spel på webhallen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 (redigerat) Alltså sluta att spamma!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: OCh du Drage kan väl för fa* åka till affären och lämna tilbaks det! Det är ju ganska onödigt att fråga vad man ska göra! Och på INTERNET. TRE ORD: Lämmna-tillbaks-det Redigerat 18 Februari 2004 av Daxter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.