Hoppa till innehåll

Dark Messiah Of Might And Magic

PUR4FAX

Rekommendera inlägg

Exakt. Den hade jag också problem med. Men om du går tillbaka till början av den banan, så ska du se en stor kristall som skiner uppe på väggen. Du kan hämta den genom att skjuta med rep bågen nånstans och sen svinga dig till den, eller använda telekenis om du nu har det.

tack!

men kan du förklara lite lättare som tex. var början är? är det vid spindel statyn?

Redigerat av PUR4FAX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"The first gem you need to find is staring you in the face as you start this level. It’s the yellow object glowing up in the wall opposite where you start the level. If you can’t Telekinesis it to you, you can throw a bow arrow into the rafter in front of it and climb up that to nab it."

Om du läser den så kanske du förstår bättre vilket rum det är. Här är också en bild på det rummet som Maiden's Eye ska finnas i.

http://image.com.com/gamespot/images/2006/296/reviews/929360_20061024_screen027.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra. (:

Inga problem.

Fråga på om du fastnar någonannanstans, jag har klarat spelet så. (:

nu har jag fassnat på en annan bana!!

man har varit i en kyrka där man får 3 nya vapen men sen vet jag inte vad man ska göra :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man ska hitta en kille(kommer inte ihåg vad han heter) står det där man ser vad man ska göra!

när man kommer in i kyrkan så börjar det brinna. Sen när man hoppat ner i lite vatten så börjar man höra massa röster sen kommer det upp tre olika vapen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...