PUR4FAX Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Jag har kommit till en bana där man ska hitta några kristaller jag har hittat alla utom den sista :( kan någon skriva var jag kan hitta den? tack i förväg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Vilken är det som är kvar då? Maiden's Eye kanske? För den hade jag svårt med ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 9 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Vilken är det som är kvar då? Maiden's Eye kanske? För den hade jag svårt med ;) jag toror inte att det ät Maidens's Eye det är en kristall kvar som det tår att man ska hitta i crypts walls Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Exakt. Den hade jag också problem med. Men om du går tillbaka till början av den banan, så ska du se en stor kristall som skiner uppe på väggen. Du kan hämta den genom att skjuta med rep bågen nånstans och sen svinga dig till den, eller använda telekenis om du nu har det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 10 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 (redigerat) Exakt. Den hade jag också problem med. Men om du går tillbaka till början av den banan, så ska du se en stor kristall som skiner uppe på väggen. Du kan hämta den genom att skjuta med rep bågen nånstans och sen svinga dig till den, eller använda telekenis om du nu har det. tack! men kan du förklara lite lättare som tex. var början är? är det vid spindel statyn? Redigerat 10 November 2006 av PUR4FAX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 "The first gem you need to find is staring you in the face as you start this level. It’s the yellow object glowing up in the wall opposite where you start the level. If you can’t Telekinesis it to you, you can throw a bow arrow into the rafter in front of it and climb up that to nab it." Om du läser den så kanske du förstår bättre vilket rum det är. Här är också en bild på det rummet som Maiden's Eye ska finnas i. http://image.com.com/gamespot/images/2006/296/reviews/929360_20061024_screen027.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 11 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 ok tack då vet jag vilket rum det är :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Bra. (: Inga problem. Fråga på om du fastnar någonannanstans, jag har klarat spelet så. (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 11 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Bra. (: Inga problem. Fråga på om du fastnar någonannanstans, jag har klarat spelet så. (: nu har jag fassnat på en annan bana!! man har varit i en kyrka där man får 3 nya vapen men sen vet jag inte vad man ska göra :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Hmm, en kyrka. Kan du beskriva lite mer? Har du kollat på dina mål, genom att klicka på O knappen på ditt tangentbord. (Tror det var O knappen) Där står vad dina mål är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 12 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 man ska hitta en kille(kommer inte ihåg vad han heter) står det där man ser vad man ska göra! när man kommer in i kyrkan så börjar det brinna. Sen när man hoppat ner i lite vatten så börjar man höra massa röster sen kommer det upp tre olika vapen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg