Mezox Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Kanske försöka skaffa båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 4 pers tycker att jag ska köpa Dvärghamster och 4 tycker att jag ska köpa Guldhamster. 1 pers tycker att jag ska köpa båda fast det blir så jobbigt att städa 2 burar. Dvärghamstrar verkar vara djur som man bara kan kolla på medans Guldhamstrar kan man ta ut på golvet utan att de springer omkring som galningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 (redigerat) Jag skulle nog tagit en guldhamster. Tråkigt att bara mata och titta på dom där små dvärghamstrarna när man kan softa och leka med en guldhamster lite utanför buren. Kanske göra nån hinderbana av toa rullar eller nåt :P Redigerat 16 November 2006 av Abyssal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dummajag Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 http://www.smadjursvanner.com/ läs lite och bestämm själv.. jag har 2 dvärghamstrar och föreslår att de e vad du ska köpa men valet är helt upp till dej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.