Smiter Skrivet 25 November 2006 Författare Rapport Skrivet 25 November 2006 JAG HAR REDAN BESTÄMMT MIG!
lill_tito Skrivet 9 December 2006 Rapport Skrivet 9 December 2006 Jag undrar osså, spelen jag har: Mario 64 Mario Kart DS Sonic Rush Metroid Prime Hunters LostMagic New Super Mario Bros. Resident Evil - Deadly Silence Castlevania: Dawn of Sorrow Nintendogs Ska önska mig Castlevania: Portrait of Ruin, men finns det nåt mer? Wario Ware ffs!! äger. :D
Gäst data-typen Skrivet 9 December 2006 Rapport Skrivet 9 December 2006 jag önskar 42 all-time classics och action replay ds
YoyoHedgehog Skrivet 14 December 2006 Rapport Skrivet 14 December 2006 (redigerat) Jag undrar osså, spelen jag har: Mario 64 Mario Kart DS Sonic Rush Metroid Prime Hunters LostMagic New Super Mario Bros. Resident Evil - Deadly Silence Castlevania: Dawn of Sorrow Nintendogs Ska önska mig Castlevania: Portrait of Ruin, men finns det nåt mer? Åh! har du Sonic rush!! är det bra????? kanske ska köpa det. :oMen lost in blue är bra. Önska dig det!!! ...hjälp vad många utropstecken jag har använt. :bah: Redigerat 14 December 2006 av Miss Sonic
Rekommendera inlägg