Smiter Skrivet 25 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 JAG HAR REDAN BESTÄMMT MIG! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lill_tito Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Jag undrar osså, spelen jag har: Mario 64 Mario Kart DS Sonic Rush Metroid Prime Hunters LostMagic New Super Mario Bros. Resident Evil - Deadly Silence Castlevania: Dawn of Sorrow Nintendogs Ska önska mig Castlevania: Portrait of Ruin, men finns det nåt mer? Wario Ware ffs!! äger. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 jag önskar 42 all-time classics och action replay ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 (redigerat) Jag undrar osså, spelen jag har: Mario 64 Mario Kart DS Sonic Rush Metroid Prime Hunters LostMagic New Super Mario Bros. Resident Evil - Deadly Silence Castlevania: Dawn of Sorrow Nintendogs Ska önska mig Castlevania: Portrait of Ruin, men finns det nåt mer? Åh! har du Sonic rush!! är det bra????? kanske ska köpa det. :oMen lost in blue är bra. Önska dig det!!! ...hjälp vad många utropstecken jag har använt. :bah: Redigerat 14 December 2006 av Miss Sonic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg