OmenChild Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Vilket är det bästa armor och vapen i Oblivion och vart kan jag hitta det? Jag har full Dredric armor och Umbra svärd.. vore tacksam om ni kan skriva up det bästa heavy och light armor och dom bästa vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 daedric är det bästa heavy armor och glass är bästa light armor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 12 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Är du säker på det? :mellow: känns som att det finns bättre.. men vapen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Efter man klarat alla huvud uppdrag så ska du till en specielt blacksmith, och sen tre veckor senare får du bästa armor i hela spelet, dragon slayer armor eller nåt sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 det står ju iallafall att så att dom är bäst. är dragon slayer armor light eller heavy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Knight of the nine är lätt bäst i hela spelet :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 (redigerat) Imperial Dragon Armor har mindre protection än Orcish/Mithril Armor. Daedric/Glass Armor och Armor of the Crusader har mest protection, men AotC har enchants. Det finns självklart Daedric/Glass Armors med protection också, men det är inte lika vanligt. Jag föredrar dock att enchanta mina items själv. Redigerat 9 Mars 2007 av 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.