Gäst Dark_Zebra Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Man kan väl också andvända PokéBlocks och Berries. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 MEN MAN TRÄNAR DEN GLAD PÅ NATTEN TILLS DEN UTVECKLAS DÅ BLIR DEN TILL UMBREON!!!!!!!!!!!!!!!! Jamen vad tror du att det är då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Agiyr framgår inte det tydligt? Man tränar den, låter den får strida själv så man inte byter ut den hela tiden i strid, man kan ge den Protein eller liknande tills Happiness är fullt då efter en level utvecklas den till Umbreon, men det måste vara på natten när den går upp i level. Det kan ta lång tid innan den blir riktigt glad, min Eevee som jag fick på Lv 25 är nu i Lv 55 men den har inte utvecklats ännu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 MEN ASSÅ JAG FATAR INTE VAD ÄR HAPINES (ELLER VAD DET NU HETTE)är :unsure: :unsure: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 (redigerat) 1.Tränar man sin eevee på ett bra sett så ska den kunna utvecklas på 2 lv,eller ett om den är lycklig! 2.Jag visste det men jag undrade vad han trodde. 3.Gladheten ökar bara man har den i sitt party! Redigerat 15 November 2006 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 1.det spelar ingen roll Oman låter den spela eller inte.Huvud saken är att han blir tränad. 2.Tränar man sin eevee på ett bra sett så ska den kunna utvecklas på 2 lv,eller ett om den är lycklig! 3.Jag visste det men jag undrade vad han trodde. men hur gör man den glad då :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 1.Spelar med den. 2.har den i partyt. 3.ger den proteins osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 1.träna mot tv crew 2.ge den pokeblock 3.carbos mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Är ni säkra på att det funkar om man ger det poke blocks?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 jag gjorde de iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 (redigerat) Då ska jag kolla vilket bär min pokemons nature gillar och mata på med det bäret,ett tips för er andra som har en pokemon med return.http://www.psypokes.com/lab/natures.php Redigerat 15 November 2006 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Man kan kolla hur glad eevee är i staden där kossan är som gymledare. milktank. sen finns det en gumma där du typ fick cykel finns ett hus och en gumma där inne. hon kan säga om din pokemon är glad elr inte. bara den får strida mkt så blir den jätte glad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg