the kings Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 zlatan är en bra spelare han börjar komma i form på allvar. sverige behöver honom kolla på hans matcher i inter han e kung där!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Fusion förra säsongen hade han väll ingen vidare form men jag tycker nog att hans formkurva går ganska starkt uppåt. Och är det framtidens Sverige vi ska bygga eller? Allbäck är bra högst några par säsonger till Elmander och Zlatan får vi se mer av dom närmaste 10 åren. Elmander är väll hetaste svensken nu eller? Såg ni hans senaste mål !! Hoppas han får guldbollen ikväll. ne, inte sånna barnungar som han. kan ju inte äns släppa bollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Håller me zlatan SUGER :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Fusion förra säsongen hade han väll ingen vidare form men jag tycker nog att hans formkurva går ganska starkt uppåt. Och är det framtidens Sverige vi ska bygga eller? Allbäck är bra högst några par säsonger till Elmander och Zlatan får vi se mer av dom närmaste 10 åren. Elmander är väll hetaste svensken nu eller? Såg ni hans senaste mål !! Hoppas han får guldbollen ikväll. Konstigt att han gjort assisst i Inter då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Hur många assister har han gjort i Inter på ett ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 (redigerat) Fler än 2 iaf och forwards är iaf inte allt för ofta passnings spelare. Njut av Zlatan's mål ^^ Målen Jag drar mig ur denna diskution ingen Idé. Redigerat 18 November 2006 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 (redigerat) Oj då det laggade visst lite Sry för dubbelpost. Redigerat 18 November 2006 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 glidtacklade inte en interspelare bollen från zlatan de tre gångerna hna gjort assist? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Dåligt, Sverige spelar mycket bättre utan honom. Och att han inte har hittat formen gör inte saken bättre. precis vad jag tänkte säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toonka Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag säger som både Allbäck och Elmander. Zlatan är utan tvivel den största anfallaren sverige har. det sa dem båda under nån intervju på Tv3. Hans formkurva pekar juh uppåt. det som har blivit lite dåligt med Zlatan är att han har blivit mindre kaxig och utnyttjar inte sin teknik,han fick juh en annan roll i Juventus när han gick dit. men nu när han kommit till Inter verkar det gå spikrakt uppåt att Zlatan ska vara med i landslaget är självklart. men varför inte t.ex spela med ett 3-manna anfall? med Elmander/Zlatan som lite släpande? tror faktiskt att även Lagerbäck lär börja tänka lite nytt. eller va tycker ni ? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Jag säger som både Allbäck och Elmander. Zlatan är utan tvivel den största anfallaren sverige har. det sa dem båda under nån intervju på Tv3. Hans formkurva pekar juh uppåt. det som har blivit lite dåligt med Zlatan är att han har blivit mindre kaxig och utnyttjar inte sin teknik,han fick juh en annan roll i Juventus när han gick dit. men nu när han kommit till Inter verkar det gå spikrakt uppåt att Zlatan ska vara med i landslaget är självklart. men varför inte t.ex spela med ett 3-manna anfall? med Elmander/Zlatan som lite släpande? tror faktiskt att även Lagerbäck lär börja tänka lite nytt. eller va tycker ni ? :D Äntligen än som inte sågar Zlatan helt, Sverige spela 4-3-3 låter faktist inte troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 @ Happyhenke, kolla mitt inlägg i tråden som är bland det första :P men jag tror inte sverige skulle byta system lagerbäck har ju testat det en gång tidigare och det gick inte så bra i mina ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.