GoldenFlygon Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 snesel(stavning) Larvitar ,Raichu o dellibird (stavning) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 men L0L, det finns många El-pokémon som är bättre än pikachu <_< Som Raikou B) eller Zapdos :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Charizard är coolast av alla :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bvbv Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 tortchik (stavning fel) är så söt :ph34r: :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Raichu är väll bättre än pikachu den är ju ändå dess utvecklade form. Nope, pikachu med light ball är bättre, vilka de flesta använder ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Mudkip & salamence =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 jag tycker absol :wub: alakazam :wub: & zangoose :wub: & luicario :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xcrash Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 jag tiker att flygon är den coolaste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 En annan som är väldigt bra är Sandslash, som jag faktiskt orkade träna upp, men det var SÅ värt det :wub: Sandslash är min favorit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcaon Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Asså, Tyranitar e typ ganska bra men scizor är mycke bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 hmmmm....nu ska vi se här vilken tycker jag mest om....ingen av dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Raichu är väll bättre än pikachu den är ju ändå dess utvecklade form. På vilket sätt då? Kan man inte ha raichu med light ball? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg