Ilovecheats Skrivet 12 November 2006 Rapport Skrivet 12 November 2006 Jag har hört att när man mixtrar records i ett pokécenter ska man kunna åka till shoutern island. Jag har mixtrat många gånger,men exakt hur gör man för stt åka till shoutern island?
viko550 Skrivet 12 November 2006 Rapport Skrivet 12 November 2006 Jag har hört att när man mixtrar records i ett pokécenter ska man kunna åka till shoutern island. Jag har mixtrat många gånger,men exakt hur gör man för stt åka till shoutern island? Du måste ha klarat ut elit fyran på båda spelen och fångat/dödat latias/latiossom lever i det fira. När du mixtrar rekords efter att du gort det så ska du få en Eon ticket. med den kan du åka till latias/latios
Elias Skrivet 12 November 2006 Rapport Skrivet 12 November 2006 nee man måste ha en eon ticket i sitt r/s spel och så mixtrar man sina rekord då förs eon biljetten över till emerald då kan man åka till southern island
Ilovecheats Skrivet 12 November 2006 Författare Rapport Skrivet 12 November 2006 okej..vem utav er har rätt?? :huh:
agiyr Skrivet 13 November 2006 Rapport Skrivet 13 November 2006 Viko tror jag <_< .. Han vet mycket om sånt här :) . Måste man fångat lati@s i r/s också?
Rekommendera inlägg