Hoppa till innehåll

Pokemon Silver

WaXeR

Rekommendera inlägg

asså mitt pokemon silver har knasat, ja vet inte va som hände men när ja klarat ett tag på silver så knasade de, asså när jag sparar och sen stänger då finns inte sparningen när ja öpppnar de igen. Så ja måste göra nya hela tiden. Kan ja fixa de på nåt sätt, ja vill få mitt silver att funka :unsure:

Redigerat av WaXeR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ditt gameboy spel är trasigt.

Det är likadant på mitt pokemon blå.

Så här ska du göra först saver du men ditt spel får INTE slå i nått eller kanske om du spelar ocj sen lägger det på bordet hårt då pajas savingen.

Mitt tips är att du lägger spelet på en kudde, så gör jag när jag spelar mitt pokemon spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ditt gameboy spel är trasigt.

Det är likadant på mitt pokemon blå.

Så här ska du göra först saver du men ditt spel får INTE slå i nått eller kanske om du spelar ocj sen lägger det på bordet hårt då pajas savingen.

Mitt tips är att du lägger spelet på en kudde, så gör jag när jag spelar mitt pokemon spel.

men asså ja håller i gameboyet savar och stänger de sen startar ja om de efter typ 10 sec då har de inte slagit i nåt ju! och ja tästade de me kudden men när ja sen startar finns bara new game och options

Redigerat av WaXeR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Hmm min kompis har gulda tror jag och det e samma sak för han och för min kusin är det samma sak på Firered.. Det är nog bara och slänga och köpa nytt. Inte så himla lätt och få tag på tror jag men det lär ej vara så dyrt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...