WaXeR Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 (redigerat) asså mitt pokemon silver har knasat, ja vet inte va som hände men när ja klarat ett tag på silver så knasade de, asså när jag sparar och sen stänger då finns inte sparningen när ja öpppnar de igen. Så ja måste göra nya hela tiden. Kan ja fixa de på nåt sätt, ja vill få mitt silver att funka :unsure: Redigerat 13 November 2006 av WaXeR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Ditt gameboy spel är trasigt. Det är likadant på mitt pokemon blå. Så här ska du göra först saver du men ditt spel får INTE slå i nått eller kanske om du spelar ocj sen lägger det på bordet hårt då pajas savingen. Mitt tips är att du lägger spelet på en kudde, så gör jag när jag spelar mitt pokemon spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WaXeR Skrivet 12 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 (redigerat) Ditt gameboy spel är trasigt. Det är likadant på mitt pokemon blå. Så här ska du göra först saver du men ditt spel får INTE slå i nått eller kanske om du spelar ocj sen lägger det på bordet hårt då pajas savingen. Mitt tips är att du lägger spelet på en kudde, så gör jag när jag spelar mitt pokemon spel. men asså ja håller i gameboyet savar och stänger de sen startar ja om de efter typ 10 sec då har de inte slagit i nåt ju! och ja tästade de me kudden men när ja sen startar finns bara new game och options Redigerat 12 November 2006 av WaXeR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Hmm det var konstigt. Är du säker på att det är spelet som är sönder det kan ju lika väl vara gameboyet själv ??! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WaXeR Skrivet 12 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Hmm det var konstigt. Är du säker på att det är spelet som är sönder det kan ju lika väl vara gameboyet själv ??! men mitt pokemon crystal funkar helt perfekt de e bara silver som håller på så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Då riktar oddsen på att ditt silver är totalt pajat du kan till och med kasta det. Inget vits att ha kvar det om man inte kan save. Men har du garantin kvar på silver? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WaXeR Skrivet 13 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 begangnat tyvär :/ :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Hmm min kompis har gulda tror jag och det e samma sak för han och för min kusin är det samma sak på Firered.. Det är nog bara och slänga och köpa nytt. Inte så himla lätt och få tag på tror jag men det lär ej vara så dyrt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Köp nytt, men du behöver inte slänga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WaXeR Skrivet 13 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 de e nog pga att ja kopierade och den som hade de förut kanske hade kopierat mycket oxå :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Köp nytt, men du behöver inte slänga. Menade inte bokstavligen utan mer som en klyscha eller vad man nu ska säga ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg